عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از اصناف در برنامه های پنج ساله قبلی کم بوده و از این رو لازم است اصناف و همچنین شبکه تولید و توزیع در برنامه ششم از حمایت بیشتری برخوردار شوند.
کد خبر: ۹۶۴۷۷۲
اصناف در برنامه ششم مورد حمایت قرارمی گیرند

به گزارش جام جم آنلاین ،علیرضا محجوب در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حمایت از اصناف در برنامه ششم مورد توجه قرار خواهد گرفت، افزود: حمایت از شبکه تولید و توزیع کشور لازمه تحقق رقابت پذیری و توسعه اقتصادی کشور است . این حمایت باید به گونه ای باشد که شبکه توزیع به بخش تولید کمک کند و در این میان نقش اتاق اصناف ایران کلیدی است .

وی ادامه داد: قوانین به صورت کافی در همه ابعاد وجود دارد اما لازم است قوانین حمایتی از جنبه شعاری خارج و به مرحله عمل برسد. حل مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه تنها با دادن شعار حل نمی شود، بلکه باید به قوانین موجود عمل کرد.

محجوب همچنین از اصناف خواست دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای بهبود امور به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند تا موارد مهم آن پس از تصویب ، در برنامه ششم لحاظ شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، حمایت از تولیدات داخلی و همچنین فرهنگ سازی برای مصرف این تولیدات را ضروری دانست و تاکید کرد: باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در کشور نهادینه شود تا تولیدکنندگان مجبور به انبار کردن محصولات تولیدی خود نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها