رادیو ایران در سوگ آفتاب آخرین

گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با برنامه های آفتاب آخرین و پژواک اندوه، در سوگ نبی اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) می نشیند.
کد خبر: ۹۷۲۴۷۶
رادیو ایران در سوگ آفتاب آخرین

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت می توانند در روز دوشنبه ساعت 9:00 صبح شنونده برنامه پژواک اندوه باشند.

به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در این برنامه به جنبه شخصیت رحمانی رسول الله پرداخته خواهد شد.

با توجه به نیاز جامعه امروز به آرامش محبت و همگرایی به تاثیر تبلیغ و ترویج دین رحمانی در جامعه و به عنوان مانیفست جهانی اسلام به این موضوع پرداخته خواهد شد.

در اثنای برنامه بخش های مختلفی از جمله گزارش، مصاحبه، گفتگو با تازه مسلمانان و همچنین کارشناسی پرداخته خواهد شد.

از دیگر آیتم های دیگر برنامه می توان از تاثیر رسانه در ترویج تفکرات محمدی در جهان از جمله حاشیه ها و فیلم حضرت محمد و مصاحبه با کارگردان و نویسنده این فیلم بهره برد.

«پژواک اندوه» به تهیه کنندگی عبدالله علایی، گویندگی حسن همایی، کارشناسی امین کثیری و مهدی حائری زاده، راوی رضا آقا شریفیان و نویسندگی مهدی رسولی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

«آفتاب آخرین» با بهره گیری از سیره ی حضرت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) در زندگی مردم به شرح ویژگی های آن حضرت می پردازد.

مصاحبه با مسیحیان تازه مسلمان شده و دید آنها نسبت به پیامبر قبل و بعد از مسلمان شدن، اجرای شعر در وصف حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) توسط شاعران شیعه و سنی، مصاحبه با استاد فرشچیان از دیگر بخش های این برنامه است که به تهیه کنندگی حسین معصومی، گویندگی مهدی طهماسبی و مهری قلع ریز و نویسندگی میلاد سلطانعلی پور و راوی حامد نجم الهدی ساعت 15:45 از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها