همزمان با آغاز هفته بسیج و به منظور ارج نهادن و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور ایران اسلامی، شبکه‌های رادیویی با تولید و پخش ویژه‌برنامه‌هایی متنوع این مناسبت را گرامی می‌دارند.
کد خبر: ۹۷۱۴۷۸

رادیو ایران: پخش مسابقه فرمانده از ساعت 15 به مدت یک ساعت از روز دوشنبه اول آذر ماه از رادیو ایران شروع شده و ادامه دارد. این مسابقه شامل جنگ سخت همراه با جنگ نرم است. اجرای این برنامه به‌عهده علیرضا تابان است.

رادیو اقتصاد:«ما می‌توانیم» روز جمعه 5 آذر ماه ساعت 20، موضوع بسیج سازندگی و نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار خواهد داد. این برنامه به گویندگی نسیم خواجه‌نوری از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو تهران: برنامه «همسنگر» ساعت 12 و 40 دقیقه شنبه آینده به تاریخ شفاهی دفاع مقدس و بسیج می‌پردازد.

رادیو صبا: برنامه «لبخند خوبان» همه‌روزه ساعت 15 از رادیو صبا پخش می‌شود و به نهاد بسیج با بیان خاطرات بسیجیان رزمنده دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

رادیو جوان: «نت عاشقی» برنامه‌ای است که ترانه‌های مربوط به بخش فرهنگ و هنر دفاع مقدس را پخش می‌کند. این برنامه همه‌روزه ساعت 17 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

رادیو فرهنگ: رادیو فرهنگ برنامه‌هایی را با موضوع شهدای بسیجی، تاریخچه شکل‌گیری بسیج و همچنین انعکاس اخبار هفته بسیج پخش می‌کند. برنامه «صبح به وقت فرهنگ» هر روز از ساعت 6 و 30 دقیقه پخش می‌شود و به اتفاقات و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با هفته بسیج می‌پردازد.

رادیو سلامت: «یاد یاران» هر روز ساعت 12 و 15 دقیقه به گویندگی فرشته قربانی به بیان خاطرات امدادگران و کادر پزشکی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

رادیو ورزش: برنامه «اسوه‌های جاوید» با معرفی شهدای ورزشکار و جانبازان ورزشکار کشور جمعه ساعت 19 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها