رئیس شورای عالی مناطق آزاد گفت: ایجاد قطب سوم خودروسازی در منطقه چابهار را با قدرت ادامه می دهیم.
کد خبر: ۹۷۱۱۵۸
مذاکرات برای ایجاد قطب سوم ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، اکبر ترکان، با بیان این مطلب در خصوص دلایل کند پیش رفتن ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور افزود: سرمایه گذارانی که برای ایجاد قطب سوم خودروسازی اعلام آمادگی کرده اند در حد و اندازه هایی نیستند که بخواهند این بار بزرگ را به مقصد برسانند.

وی ادامه داد: ما به دنبال سرمایه گذاران قدری هستیم تا بتوانند محصولاتی را به تولید برسانند که قابلیت تولید با توان داخلی و صادرات را داشته باشد.

ترکان گفت: افرادی که تاکنون مراجعه کرده اند یا به لحاظ حجم سرمایه گذاری ضعیف بوده اند یا به نیت مونتاژ خودرو آمده اند در حالیکه نیت دولت برای ایجاد قطب سوم خودروسازی اصلا چنین نیست و سیاستگذار قصد دارد خودروسازی به وجود آید که بتواند با تکیه بر توان قطعه سازان داخلی و دانش روز محصولات جدید و قابل صادرات را به تولید برساند و بخشی از بازارهای صادراتی را فتح کند.

رئیس شورای عالی مناطق آزاد در پایان خاطرنشان کرد: برای ایجاد قطب سوم خودروسازی مذاکرات با شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ادامه دارد و هر کدام بتوانند طرحی را ارائه دهند که در آن ساخت داخلی لحاظ شده و توانایی تولید خودرو و نه مونتاژ را داشته باشند موفق به اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
باید همه جامنطقه ازاد شه, تاهمه ماشینای روزو باقیمت جهانی سوار شن"
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها