قطب سوم خودروسازی نیازمند استفاده از سرمایه گذاری خارجی

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور گفت : به اعتقاد بنده هرگونه فعالیت اقتصادی در بخش خودرو چنانچه موجب تقویت دیگر بخش ها شود و مورد حمایت وزارت صنایع و معادن قرار بگیرد موضوع بسیار مهمی که باید در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۱۰۲۶۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری خبرخودرو، علی اصغر یوسف نژاد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود : البته ادغام خودروسازی در ایران با توجه به تجربه و دانش فنی که وجود دارد و همچنین سرمایه ای که از نظر مدیریتی بدست آمده است یکی از مباحثی است که به نظر می رسد لازم باشد در صنعت خودروسازی مورد توجه قرار بگیرد .

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده نه تنها قطب سوم بلکه قطب های دیگری چنانچه تشکیل شود و بتوانند رقابت را با رعایت استانداردها تقویت کرده و رعایت شرایط مربوط به خودروسازی را در جهت کاهش آلایندگی و قیمت تمام شده و افزایش استانداردها و کیفیت و ایمنی به همراه خدمات پس از فروش برای مشتریان داشته باشد می تواند بسیار مؤثر باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه در رابطه با نحوه سرمایه گذاری درقطب سوم خودروسازی گفت : طبیعتاً به نظر می رسد که لازم باشد از سرمایه گذاری های منطقه ای خارجی استفاده شود با توجه به اینکه یکی از راه های تأمین منابع شرکت ها استفاده از سرمایه گذاری های خارجی می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها