اظهارات وحشتناک یک مرد در خصوص قتل ناموسی

دانش آموز بودم که پسر همسایه مان مرا به اتاقک برد!

قتل برادر با انگیزه ناموسی +عکس

مرد افغان که برادرش را به خاطر مسائل ناموسی به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
کد خبر: ۹۶۶۵۷۴
قتل برادر با انگیزه ناموسی +عکس

به گزارش جام‌جم، در این پرونده مرد 37 ساله به نام فتاح متهم است 18 مهر سال 93 با همدستی عمویش، برادر خود را به قتل رسانده است. متهم به قتل پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: مقتول مدعی بود به همسر من تجاوز کرده است. به همین دلیل با عمویم به در خانه او در ملارد رفته و او را کشتیم.

در ادامه عموی متهم نیز دستگیر شد. با توجه به این‌که به اولیای دم مقتول دسترسی نبود، معاون اول قوه قضاییه برای چهار فرزند صغیر مقتول درخواست دیه کرد.

دیروز متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند. فتاح در این جلسه با قبول اتهامش گفت: داوود پنج سال قبل از جنایت که در افغانستان بودیم، مدعی شد به همسر من تجاوز کرده است. او با این حرف، آبروی مرا برد. به همین خاطر به ایران آمدیم. او هم به ایران آمد و باز هم ادعایش را تکرار کرد. روز حادثه ساعت 7 صبح همراه عمویم به خانه او رفتیم تا شاید با حرف بتوانیم راضی‌اش کنیم دست از این کار بردارد. وقتی در را باز کرد، با چاقو به طرف ما حمله‌ور شد که برای دفاع از خودم، ضربه‌ای با چاقو به پایش زدم. او چند متری راه رفت و بعد روی زمین افتاد. من به تنهایی مرتکب قتل شدم و عمویم در این ماجرا نقشی نداشت.

مرد 67 ساله هم منکر دست داشتن در قتل برادرزاده‌اش شد و گفت: من برای ریش‌سفیدی و حل مشکل به آنجا رفته بودم. هیچ ضربه‌ای هم به مقتول نزدم.

پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری از جنبه عمومی جرم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
سیا
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
معمولاً در جوامع متعصب عقب‌مانده، جرائم تجاوز و قتل بیشتر اتفاق می‌افتد كه واقعاً ننگ‌آور است.
كوروش
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
بر فرض محال اگر حادثه مورد ادعای مرد افغان صحیح باشد، من هم چنین كاری می‌كردم كه مرد افغان كرد. اعلام شكایت و منتظر رأی قاضی ماندن در چنین اتفاقاتی بی‌غیرتی محض است. لطفاً غیرت را ننگ‌آور توصیف نكنید.
بوئینگ ۷۴۷
-
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
آقای كوروش شما خودت افغانی هستی .
جوابیه بوئینگ ۷۴۷
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
ببین اول جا میشی بعد حرف بزن. چیزی برای افتخار نیست. بر فرض كه افغانی باشم، تو چه گُلی سر خودت زدی؟ به چیت می‌نازی؟ به تاریخ و فراز و فرودهاش نگاه كن نه به كتاب‌های تاریخ تحریف‌شده كه امثال شما از خودراضی‌ها كتابت می‌كند.
راستی Boeing 747 معروف به جامبوجت ساخت آمریكا برای حمل مسافر و بار استفاده میشه. تبریك میگم بهت بابت ترامپ.
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
قتل یك افغان به دست افغان دیگر - این تیتر درست است
این افغانی ها جرم و جنایات خودشان را هم هر جا بروند دارند و میبرند - معلوم نیست كی از دست این مهمانان ناخوانده راحت شویم
رامین
-
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
دگر وقت این رسیده یك فكر اساسی برای بازگرداندن اتباع افغانی به كشورشان افغانستان شود زیرا در حال حاضر در افغانستان دولت مستقل وجود دارد و امنیت نسبی بوجود آمده و باید هماهنگی لازم شود و سازمان ملل هم كمكهایی را به دولت افغانستان انجام دهد برای تسهیلات به كسانیكه بازگشتند تا ملت ایران هم دیگر از دست این مهمانان ناخوانده راحت شوند . به امید روزی كه دیگر هیچ افغانی در كشور نبینیم - انشالله
بینام
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
هرگز این اتفاق نمی افته چون سالهاست دولت ایران بابت پذیرش مهاجران افغانی از سازمان ملل پول و جایزه و امتیاز میگیره!
میرافغان
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
رامین جان هیچ جایی كامنت نداری فقط پای ثابت مخالفت باافغانهایی. فكركنم ضربه سختی خودت ازیك افغانی خوردی .سوادحقوقی وسیاسی هم نداری .به مشاوره وپزشك روانی مراجعه كن اینو جدی میگم مشكل شدیدروانی داری .
محمدرضا
-
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
مسئله برگرداندن اتباع افغانی جای خود رادارد ولی باید بررسی شود كه چه راهكارهایی میشود ارائه داد تا آمار قتل های ناموسی ، تجاوز و مشكلات پیرامون آن كاهش یابد . خواه مجرم افغانی باشد ، خواه ایرانی ، فرقی ندارد . در حال حاضر متاسفانه روزانه شاهد چندین مورد پرونده در این زمینه ها هستیم .
-
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
از بوئینگ 747 و رامین و نرم‌افزار موبایل می‌پرسم:
اگر مورد مشابه خبر فوق برای شما اتفاق افتاد، واكنش شما چیه؟ افغانیا كه طرف حتی اكر برادر خودش باشه می‌كشن، شما ایرانی‌ها چیكار می‌كنید؟
[فقط نگید كه براتون اتفاق نیفتاده و نمی‌افته كه دیگه همدیگر رو خوب می‌شناسیم و البته رجوع به آرشیو حوادث از طریق اینترنت هم دیگه پیچیده نیست.]

نیازمندی ها