نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی این شهرستان از کمبود امکانات زیربنایی و سیستم‌های آبرسانی در روستاها انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۹
معمای آب در شهرستان خدابنده

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، احمد بیگدلی گفت: شهرستان خدابنده توانمندی‌های بالایی دارد و باید از این فرصت برای اعتلا و توسعه همه جانبه استفاده شود.

وی افزود: ۴۳ درصد مدارس شهرستان خدابنده تخریبی است و این اصلا برای حوزه آموزش و پرورش شهرستان خدابنده خوب نیست چرا که فضای مناسب آموزشی باعث توسعه تعلیم و تربیت دانش آموزان می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روستاها در شهرستان خدابنده ظرفیت های بسیار خوبی دارند و عملکرد این شهرستان در زمینه کشاورزی و تولید گندم قابل تقدیر است.

بیگدلی تاکید کرد: ۵۰ درصد روستاهای شهرستان خدابنده فاقد آب شرب هستند و از طریق سنتی نیاز خود را برطرف می‌کنند. باید دستگاه مربوطه برای تامین آب شرب این روستاها مدیریت لازم را در دستور کاری خود قرار دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در خدابنده ۵۲ درصد روستاها فاقد گاز، ۵۰ درصد فاقد آب‌شرب و راه‌های این شهرستان وضعیت نامناسبی را دارد.

وی افزود: شهرستان خدابنده تنها یک بیمارستان دارد که این بیمارستان پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان نیست و باید به توسعه مراکز درمانی در این شهرستان تاکید جدی شود.

بیگدلی تاکید کرد: بیمارستان‌های این شهرستان کم‌ترین برخورداری را از تجهیزات دارند و کمبود تخت‌های بیمارستانی از عمده مشکلات این شهرستان در بخش درمانی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وضعیت صنعت‌گران در خدابنده چندان مناسب نیست در حالی که رفع مشکلات واحدهای صنعتی توسعه اشتغال این شهرستان را به دنبال دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها