دستگیری سارق میلیاردی در خدابنده

سارق وسایل داخل خودرو که اقدام به سرقت دو کیف حاوی هفده فقره چک به مبلغ یک میلیارد و400 میلیون تومان، دو فقره چک سفید، مدارک شناسایی و اوراق بهادار و... کرده بود، درشهرستان خدابنده از توابع استان زنجان دستگیر شد.
کد خبر: ۴۱۶۱۵۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ  ابراهیم سعیدی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به دستگیری متهم، گفت: چند روز پیش ماموران کلانتری 11 این شهرستان در جریان سرقت دو کیف دستی حاوی چک، اسناد و مدارک قرار گرفت و موضوع در دستور کارشان قرار گرفت.

به منظور پیشگیری از جرایم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حال اجرا بود که ماموران در خیابان کمربندی روبه‌روی جاده لاچوان به فردی که دو کیف دستی در دست داشت و در حال پرسه‌زنی بود، مشکوک شدند.

وی افزود: در حالی که این دو کیف با کیف‌های به سرقت رفته شباهت‌های زیادی داشت، ظن پلیس بیشتر شد و متهم جهت بررسی بیشتر به کلانتری 11 این شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه، خود را  م ـ س  معرفی و اعلام کرد که به مواد مخدر اعتیاد داشته و کیف‌ها را از جاده لاچوان  پیدا کرده است.

سرهنگ سعیدی  تصریح کرد: براساس مدارک موجود در داخل کیف‌ها، با صاحب آن تماس گرفته شد و وی در کلانتری حضور یافت.

صاحب کیف‌ها با حضور در کلانتری گفت: همان روز با خودروی خود به تعمیرگاهی واقع در خیابان کمربندی بالاتر از چهارراه شهرداری مراجعه و خودرو را روبه‌روی تعمیرگاه پارک کردم.

وی افزود: چون زیاد کار نداشتم شیشه‌های خودرو را نبستم ولی درها را قفل و برای چند دقیقه خودرو را ترک کردم. بعد از ده دقیقه مراجعه و مشاهده کردم در سمت شاگرد باز شده و از داخل خودرو دو کیف به سرقت رفته است.

وی با اعلام این‌که در داخل یکی از این کیف‌ها هفده فقره چک حامل به مبلغ یک میلیارد و400 میلیون تومان بود، گفت: دو فقره چک سفیدامضا، سه فقره دسته‌چک مربوط به بانک‌های ملی و کشاورزی، مدارک شناسایی و اوراق بهادار، پنج کارت عابربانک متعلق به بانک‌های مختلف، پنجاه برگ جواز کسب و کارت فنی و حرفه‌ای، رم و فیلم وعکس خانوادگی، دو مهر گاوداری و پرورش ماهی و... در داخل کیف‌ها بود.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت کیف‌ها از داخل خودرو اعتراف کرد که موضوع تحت رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها