دو سارق مسلح و یک مرد که به اتهام آزار و اذیت در زندان به سر می‌بردند، دیروز در زندان عادل‌آباد شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۸

به گزارش جام‌جم، این دو سارق مسلح سجاد وگودرز نام داشتند که در پی دو فقره سرقت مسلحانه و راهزنی شبانه در شهرستان رستم از توابع شهرستان ممسنی دستگیر شدند. آنها درجریان تیراندازی به سمت یکی از خودروها مردی را با شلیک گلوله از پای درآوردند.

سارقان مسلح با همدستی دو نفر دیگر با طرح نقشه‌های قبلی و شناسایی خودروها در مسیر نورآباد، راه را بر خودرو‌های عبوری بسته و اقدام به سرقت خودرو و اموال آنان می‌کردند که این کار باعث ایجاد رعب و وحشت بسیار در میان ساکنان شهرستان نورآباد، رستم و روستاهای اطراف آنجا شده بود.

پس از وقوع سرقت دوم از خودروی عبوری پژوپارس و به قتل رسیدن همسر راننده خودرو در مقابل چشمان فرزند خردسالش، گودرز طی یک عملیات پنج ساعته تعقیب و گریز با پیگیری‌های قضایی شهرستان رستم همراه سه نفر دیگر دستگیر شد.

پرونده متهمان با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شد و پس از صدور حکم اعدام به اتهام راهزنی و محاربه برای متهمان اصلی پرونده، رای توسط قضات شعبه 41دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری فرستاده شد.

همدستان این دو نفر نیز به ترتیب به مجازات حبس و نفی‌بلد به مدت 12 سال و همچنین هشت سال حبس تعزیری محکوم شدند.

اجرای حکم اعدام این دو سارق مسلح با توجه به رضایت اولیای دم زن جوان، از جهت ایجاد ناامنی و وحشت عمومی در منطقه با هماهنگی و اعطای نیابت قضایی توسط دادسرای رستم در محل زندان عادل آباد شیراز به اجرا در آمد.

همچنین محکوم دیگر به نام خسرو که به دار مجازات آویخته شد، در یک اقدام مجرمانه پس از تجاوز به عنف طعمه خود را به قتل رسانده بود.

این مجرم پس از ارتکاب زنای به عنف، اقدام به قتل کرده بود. حکم این مجرم نیز پس از صدور رای اعدام و همچنین قصاص نفس در شعبه دوم و پنجم دادگاه کیفری استان به اتهام تجاوز به عنف و قتل در شعبه 13 دیوان عالی کشور تائید شد که این حکم دیروز در زندان به اجرا درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها