شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 27 مرداد ماه، در برنامه «فراسو» با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «بهداشت دهان و دندان؛جرمگیری دندان» پاسخ می دهد.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۲
جرمگیری دندان در «فراسو» بررسی می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، «فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، که با هدف آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه رادیویی، روز چهارشنبه، با حضور دکتر خامی، متخصص بهداشت دهان و دندان به بیان ضرورت های انجام جرمگیری و چگونگی تشکیل جرم دندان و روش های پیشگیری با تأکید بر بهداشت دهان و دندان خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه «فراسو»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه،به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

تعارضات با خانواده همسر در «خونه زندگی»

شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 27 مرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، موضوع «تعارضات با خانواده همسر، دلایل و اثرات آن را بشناسیم» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که روز چهارشنبه با حضور دکتر علی اصغر اصغر نژاد، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «تعارضات با خانواده همسر، دلایل و اثرات آن را بشناسیم» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

تناسب آموزش زبان های خارجی با نیازهای واقعی جامعه

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 27 مرداد ماه، با موضوع «آموزش شهروندی؛ تناسب آموزش زبان های خارجی با نیازهای واقعی جامعه» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

این برنامه رادیویی روز چهارشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور دکتر مهدی نوید ادهم، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و دکتر عباس نجار، مدیر آموزش بنیاد سعدی موضوع «تناسب آموزش زبان های خارجی با نیازهای واقعی جامعه» را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها