برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 25 مرداد ماه، با موضوع «حمایت از تولید ملی» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۶
حمایت از تولید ملی در «افق روشن»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، در برنامه «افق روشن»، روز دوشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور مهندس رمضانعلی صادق زاده، معاون آموزشی پژوهشی و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ دکتر شعبان فروتن، رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان ایلام؛ ایرج تاج الدین، عضو هیات رییسه خانه اقتصاد ایران به بررسی چگونگی حمایت از تولید داخلی و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی و حمایت از صنعت تولید داخلی خواهد پرداخت.

«افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبین آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌ محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.‎

«خونه زندگی» و همسر زودرنج

شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 25 مرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، «زودرنجی، دلایل و اثرات آن را بشناسیم» را به مخاطبان آموزش می دهد.

«خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که روز دوشنبه با حضور دکتر سیاوش چگینی، روان شناس به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «زودرنجی ، دلایل و اثرات آن را بشناسیم» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

پیشگیری ازگودی کمر در «فراسو»

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 25 مردادماه، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «پیشگیری ازگودی کمر» پاسخ می دهد.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه، روز دوشنبه، با حضور دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به بیان تعریف و نحوه پیشگیری و تأثیر شیوه زندگی و عوارض ناشی ازگودی کمر خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه «فراسو»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

منابع حاوی آهن روی خط رادیو سلامت

«من(آهن) هستم!؛ منابع حاوی آهن»، را دوشنبه ـ 25 مرداد ماه، در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بشنوید.

برنامه «غذا، سلامت، زندگی» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، که با موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) به بررسی و تبیین تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی مخاطبان صدای سلامت با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی می پردازد.

این برنامه رادیویی، روز دوشنبه، درباره «ضرورت مصرف آهن و معرفی منابع آن، نحوه افزایش جذب و توصیه های تغذیه ای و مصرف مکمل در افرادی که بیشتر در معرض کمبود آهن قرار دارند» با سوده رازقی جهرمی، دکترای تغذیه گفت و گو می کند.

همچنین، روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها