همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)؛ موضوع «رضایت الهی»،یکشنبه ـ 24 ماه، در برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بررسی می شود.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۹
رضایت الهی در «صبح و زندگی»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، رضایت از خدا در خوشی ها و ناخوشی ها با اعتقاد بر اینکه خداوند همواره راه نجات را در برابر بندگانش می گشاید.

در همین ارتباط، برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است، در خصوص این پرسش که «من از زندگیم راضیم چون.. » با حجت الاسلام طاهر رضی، کارشناس مذهبی گفت و گو می کند.

اطلاع رسانی صبحگاهی و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیویی است.

از این رو، موضوعات این برنامه رادیویی بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی»، روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

شبکه رادیویی سلامت یکشنبه ـ 24 ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «فاکتورهای موثر بر رضایت درونی را بشناسیم» خواهد پرداخت.

برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز یکشنبه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «رضایت درونی ما» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 24 ماه، «ایمنی و ساماندهی سواحل» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

با توجه به آمار همه ساله غرق شدگی درسواحل کشوردر برنامه «نیم نگاه» روز یکشنبه، که کاری از گروه اجتماعی رادیو سلامت است، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه با حضور سلیمی، قائم مقام سازمان امدادو نجات هلال احمر ؛ نیاز به ساماندهی و ارتقای ایمنی شناگران و همین طور علل استفاده مسافران از مناطق غیر ایمن مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها