ابزارهای مختلفی برای برنامه‌نویسی وجود دارد و گسترش دستگاه‌های هوشمند، ارتقای استانداردهای مرورگرها و اپلیکیشن‌های تحت وب و همچنین نیازمندی دسترسی به برنامه‌ها از هر دستگاهی (مستقل از سیستم‌عامل) موجب شده تا ابزارهای قدیمی برنامه‌نویسی گزینه‌های چندان مناسبی برای ایجاد یک برنامه کاربردی و جذاب به‌شمار نروند، چراکه در مواردی ایجاد برنامه‌ها توسط این ابزارها نیازمند صرف زمانی طولانی است و این صرف زمان می‌تواند موفقیت ایده ذهنی شما را با شکست مواجه کند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۲

دوست دارید به سرعت و سهولت، برنامه موردنظرتان را با قابلیت اجرا در مرورگر، رایانه رومیزی و تلفن‌های همراه یا دیگر دستگاه‌های هوشمند ایجاد کنید؟

نرم‌افزار قدرتمند App Builder با عملکرد منحصربه‌فرد و امکانات کاملی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به یک خط کدنویسی و بدون نیاز به داشتن تخصص در برنامه‌نویسی، اولین برنامه موردنظرتان را ایجاد کرده و به نام خودتان به ثبت برسانید. نرم‌افزار App Builder قابلیت ساخت انواع برنامه‌های HTML5، اپلیکیشن‌های تحت وب، افزونه‌های مرورگر و اپلیکیشن‌های هیبریدی موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد و به کمک محیط کاربر پسند و فرمان‌های دیداری شما را قادر می‌کند بدون آشنایی با انواع دستورها و زبان‌های برنامه‌نویسی، عملکرد موردنظرتان را انتخاب کنید و به موضوعات دلخواه اختصاص دهید.

همچنین این نرم‌افزار با بیش از صد اپلیکیشن نمونه به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت با نحوه عملکرد بخش‌ها و ابزارهای مختلف آن آشنا شوید و اولین نرم‌افزار اختصاصی خودتان را در کمتر از یک روز طراحی کنید.

نرم‌افزارهای طراحی شده توسط این برنامه از قابلیت اجرا در مرورگرهای مختلف همچون اینترنت اکسپلورر، اج، کروم، فایرفاکس، اپرا و سیستم‌های عامل همچون ویندوز، لینوکس، بلک‌بری، اندروید، آی‌او‌اس، اوبونتو و... پشتیبانی می‌کنند.

https://www.davidesperalta.com/appbuilder

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها