پسری که با استفاده از قرص خواب‌آور دختری را بی‌هوش کرده بود بعد از اینکه او را ربود در هنگام تعرض به او از وی فیلم و عکس تهیه کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۵
بیهوش کردن دختر شهرستانی و فیلمبرداری از لحظات تعرض

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هفتم تیرماه امسال دختری به شعبه مربوط به آدم‌ربایی دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و گفت که خواهر ٢٧ ساله‌اش (مونا) دو شب پیش مورد تعرض پسری جوان قرار گرفته است.

وی به بازپرس مرشدلو گفت: «چند روز پیش خواهرم برای پیگیری کارهای دانشگاهی اش از شهرستان به تهران آمد. او در روزهای اول ورود به تهران آشنایی مختصری با پسری پیدا کرده اما آنها اصلا همدیگر را ندیده بودند.

تا اینکه آن پسر یک شب با او قرار گذاشت. آن شب تا سحر من منتظر خواهرم بودم اما او نیامد که نیامد. تا اینکه در ساعت ٧ صبح او با چهره به هم ریخته به خانه آمد و گفت آن پسر به او تعرض کرده است.»

خواهر این دختر به بازپرس دادسرا گفت که خواهرش در خانه است اما آنقدر حالش بد است که نمی تواند درباره جزییات حادثه آن شب صحبت کند.

چند روز بعد از طرح شکایت خواهر مونا، او در دادسرای جنایی حاضر شد و درباره جزییات حادثه آن شب به قاضی مرشدلو گفت: «آن شب من سوار موتور مجید بودم که ناگهان احساس تشنگی زیادی کردم. بطری آب‌معدنی را از داخل کیفم بیرون آوردم و همین که خواستم آن را بخورم مجید بطری را از دستم گرفت و گفت که می‌خواهد آن را پر از آب کند.

او رفت و بعد از چند لحظه برگشت درحالی که بطری آب معدنی را پر از آب کرده بود و تکه‌هایی سفیدرنگ نیز در آن دیده می‌شد. آنها را به مجید نشان دادم و او گفت که املاح و کلر داخل آب است. من هم به او اعتماد کردم و بطری آب را تا آخرش سر کشیدم. بعد از چند دقیقه سرم گیج رفت و وقتی به هوش آمدم خودم را در خانه مجید دیدم. او تا صبح من را در خانه نگه داشت و مورد اذیت و آزار قرار داد.»

بعد از شکایت مونا و خواهرش به دادسرا پیگیری پلیس برای دستگیری مجید (٣٤ساله) آغاز شد. تا اینکه پلیس در تاریخ ٢٥ تیرماه او رادر خانه‌اش دستگیر کرد. مجید بعد از حضور در دادسرا خیلی زود به آدم‌ ربایی و تعرض به مونا اعتراف کرد و گفت که با قصد و انگیزه قبلی این کار را انجام داده است. اما آنچه مونا و خواهرش را بیش از پیش نگران می کند این است که مجید در شب حادثه تعدادی عکس و فیلم از شاکی پرونده تهیه کرده و این موضوع را همانجا به او گفته است.

البته مونا در قراری که مدتی بعد از حادثه با مجید (متهم پرونده) گذاشته او را وادار کرده تا تعدادی از عکس‌ها را از داخل گوشی اش پاک کند. اما مونا در دادسرا به قاضی گفت که من هنوز از پاک شدن تمام عکس‌ها در سیستم کامپیوتر و گوشی مجید اطمینان ندارم.

به این ترتیب پلیس دستور بازرسی از سیستم کامپیوتر شخصی مجید را صادر کرد اما در سیستم خانگی او هیچ عکسی پیدا نشد. وقتی هیچ عکسی در سیستم مجید پیدا نشد مونا به بازپرس گفت که مجید ممکن است عکس‌ها را در یک حافظه جدا نگهداری کند و بعدها برای گرفتن انتقام از او مورد استفاده قرار دهد. به این ترتیب قاضی مرشدلو دستور ادامه پیگیری پرونده را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
بنده خدا
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
خواهرمن ازاین نوع گرفتاریها بارها وبارها دررسانه ها وفضای مجازی گوشزدشده است،ازشما كه دانشجوهستیدوبنوعی تحصیل كرده هستید جای تاسف دارد كه بدون رعایت حریمها سواربرموتورغریبه میشوید،حال بایدبااین اشتباه تاآخرعمرتاوان سختی بدهید
خوب بود موقع رفتن بزرگترهای خود درجربان ام رقرارداده وباآنها همراه میشدید ومشكل اداری دانشگاه را حل میكردید همه مردان باغیرت این مرز و بوم متاسفیم ازجریان پیش آمده وبه آن بیشرف ازخدابیخبر لعنت میفرستیم
سجاد
-
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
حماقت خیلی از این دخترا آخر نداره
فكر میكنن اینها فقط داستانیه كه برای بقیه اتفاق می افته
روح الله
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
با پسره اشنا شده یعنی خودش خواسته/سوار موتور پسره شده یعنی خودش خواسته//مگه میشه مگه داریم یه جوری دختره گارد گرفته كه انگار پسره اومده از توی خونشون به زور دزدیده و برده///خب وقتی تا این اندازه به پسره نزدیك شده و سوار موتورش شده اونم با یك غریبه دیگه از بعد ماجرا نباید تعجب كنه چون خودش كرد لعنت بر خودش//چرا دخترها این را نمی فهمند كه اگه با پسری دست دوستی بدن اون پسر هیچ وقت به خواستگاریش نمیاد چون میدونه امكان داره با چند نفر دیگه هم دوست بوده باشه //اگه پسری توی خیابان با دختری دوست بشه فقط به چشم هوس بهش نگاه میكنه و اگه این رو دختر نفهمه از خرییت خودشه
مهران
-
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
همه پسرا مثل تو نیستن ك با چند نفر دوست بشن بعدشم تو فكرت منحرفه وگرنه همه مثل تو نیستن
كاربر
-
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
آقا مهران شما هم اینكاره ای ها
محمد
-
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
دوستی پسرو دختربه دوستی گرگ وبره می مونه نه هیچ بره ای پیشواز گرگ میره و نه هیچ چوپانی بره را جلوی گرگها رها می كنه شاید بگید تفكرت مال یه قرن پیشه
بهرام
-
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
خاك بر سر این دخترهای بی عقل كه به هر كس و ناكسی اعتماد میكنند ارتباط نامشروع نتیجه اش همین میشه.
ستار
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
برای هیچ بنده ای در این دنیا آرزوی مرگ نكنیم مگر امثال داعش و... ، هر اشتباهی كرده دودش به چشم خودش می رود ، لحن شما تنفر برانگیز بود.
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
اشتباه كردی رفتی
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
خود كرده را تدبیر نیست.دختری كه ۲۷ سال سن داره،بچه نیست كه گول بخوره.خودش خواسته.بیشتر از اینكه از تجاوز!!!نگران باشه از فیلم و عكس ترس داشته
ب.ق
-
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
یعنی دختره تااومده تهران بایكی دوست شده.فرداشم قرارمیزارن.عجیبه بعدم كاسه چه كنم چه كنم میگیره دستش
رضا
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
آشنایی مختصر؟؟؟چقدر این مختصر باعث صمیمیت شده بوده كه سوار موتور شده بوده،دختری كه اینقدر خنگ تشریف داره كه به قول خودش آب معدنی رو با اون تكه های سفید رنگ روی آب خورده مستحق این بلاست،یه سوال دیگه هم كه مطرحه اینه كه اون پسره چطور تونسته یه دختر بیهوش رو توی خیابان جلوی چشم مردم با موتور حمل كنه و به خانه ببره؟؟؟؟
یونس
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
آقا مهران عزیز داداش شاید همه اینطور نباشن و ذهن شما هم شاید معطوف بشه به خودتون ولی قبول كن كه اینجور آشناییها بیشترین هدفش ارضای عاطفی و جنسی هر دو طرفه وگرنه ازدواج و آشنایی های قبل از اون راه و روش خاص خودشو داره كه اگر رعایت بشه به نحو احسن به نتیجه میرسه و به قول دوستمون هر پسری كه به اولین علامت به دختری از طرف ایشون علامت مثبتی دریافت كنه به چشم همسر آینده نگاه نمیكنه. تشكر
بی طرف
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
این دختر مقصر اصلی بوده و اگه فیلمش هم پخش بشه حقشه. تا دیگه از این غلطا نكنه. مگه به یه غریبه اعتماد میكنن؟ من خودم جرات ندارم سوار موتور بشم
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
مقصرخود خود دخترمی باشد وبس چراما همیشه پسران رامقصرجلوه دهیم سوارموتورغریبه شده تكه های قرص یابه قول خودس سفید دراب دیده وبیهوس پشت موتورتاخونه پسره رفته ایا باعقل سلیم جور درمیاد مقصرپسرنیست همون دختره كم عقله
افشین
-
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
دوست عزیز قبول دارم كه این خانم اشتباه كردن ولی بازهم چیزی از جرم اون متجاوز كم نمیكنه اون حق این كارو نداشت و هیچ دختری هم حقش نیست مورد تجاوز قرار بگیره این بدترین اتفاقه.شاید باید آگاهی عمومی بیشتر بشه تا افراد انقدر ساده گول نخورن.ممنونم
من
-
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
پلیس حالا بدو !!! چطور وقتی دارید حال می كنید اگه پلیس حاضر بشه مزاحمه ولی حالا چون دیگه حال تموم شده پلیس لازمه .
ع
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۱
۰
چه داستان جالبی بود دختره همیشه معصوم و شهرستانی و پسر ها كه همیشه مقصر چقدر بد و منحرف .
انسان
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
چه تحلیل های جالبی می كنند بعضی ها . چقدر راحت كسی را مقصر می دانید و می گویید حق اش بود . این دختر مثل همه دخترها و پسرهای دنیا می تواند اشتباه كند و یا اصلا به خواسته خودش با پسری دوست شود و حتی در بدترین حالت به منزل او رفته باشد . اما وقتی مسئله تعارض و تجاوز پیش می آید ( یعنی نزدیكی بدون رضایت و به اجبار) عملی زشت و غیر انسانی است و ربطی هم به دین و دیانت و خانواده فرد هم ندارد .
در اروپا كه ارتباطات هم آزاد است اگر كسی تجاوز كند عملش مذموم و قبیح است و خیلی با رابطه ی با رضایت طرفین فرق می كند .
لطفا به این موضوع توجه كنید كه در این مورد تجاوز و تعرض صورت گرفته است و باید محكوم شود .
حالا اینكه در فرهنگ و دین ما رفتار دختر هم اشتباه است و به نوعی مقصر است جای خود دارد . اما لطفا كمی منصف باشید و بیرحمانه قضاوت نكنید .
فرد متجاوز باید محكوم شود .
وحید
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
فقط اعدام.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها