چقدر بد که پس از یک تراژدی به جای اینکه اطرافیان دلداری ات بدهند تو را فراموش کنند و اجازه دهند به حال خود رها شوی.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۶
در انتظار بازگشت میترا شعبانیان

جام جم آنلاین - این روزها وقتی به عکس های میترا شعبانیان نگاه می کنیم دلمان می گیرد، بانویی که وقتی با او صحبت می کردیم انگیزه و اقتدار در کلامش موج می زد اما از روزی که در یک سانحه تلخ رانندگی پسرش را از دست داد دنیایش زیر و رو شد. سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان و یکی از باسابقه ترین مربیان تاریخ والیبال ایران پس از این حادثه تلخ رانندگی به لاک خود فرو رفت و تا مدت ها از او خبری نداشتیم. پس از آن شعبانیان و فعالیت هایش در والیبال به مصاحبه ها و اظهارنظرهای کارشناسی در رابطه با حوزه والیبال بانوان خلاصه می شد. اما دیگر میترا را به عنوان سرمربی در کنار زمین ندیدیم. بانویی که استعدادهای زیادی را به والیبال بانوان معرفی کرد و بانویی که نقش زیادی در پیشرفت این رشته ورزشی داشت اکنون خانه نشین است. شاید خودش تمایلی برای فعالیت نداشته باشد اما همین هم که سراغی از او نمی گیرند اصلا شایسته نیست.

میترا شعبانیان از معدود زنانی در ورزش کشور بود که برای برعهده گرفتن ریاست یک فدراسیون مهم ورزشی دورخیز کرد. این اتفاق در مجمع انتخاباتی ریاست چهار سال پیش اتفاق افتاد و میترا شعبانیان تنها کاندیدای زن آن دوره لقب گرفت.

شعبانیان واقعا قصد ریاست و مدیریت بر والیبال را داشت هر چند در نهایت وقتی دید کوچک‌ترین شانسی برای کسب آرا ندارد به نفع محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کنار رفت.

به هر حال او صریح حرف می زند و منتقدی تمام عیار برای مشکلات والیبال بانوان به شمار می رود، بانویی که حضورش اکنون در والیبال بانوان ضروری به نظر می رسد.

در حالی که همه نگاه ها در والیبال بانوان به سمت مایدا چچیچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بانوان است به نظر می رسد افرادی مثل میترا شعبانیان فراموش شده اند، بانویی که وقتی چهره در هم شکسته و خسته او را به دلیل فقدان فرزندش می بینیم کلی دلمان می گیرد. به هر حال منتظر بازگشت خانم منضبط و استعدادیاب والیبال می مانیم....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مریم جوادی
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
از اینكه اسطوره های خاص را به راحتی از دست میدهیم متاسف میشوم و از مسئولین تقاضای پیگیری دارم
حمیرا عظیم دوست
-
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
من كسی به جز میترا شعبانیان را لایق والیبال بانوان نمیدانم او دنیایی از تجربه اقتدار مدیریت و لیاقت است ما منتظر او میمانیم
مریم عظیم دوست
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
میترا شعبانی سرشار از قابلیت و تجربه و استعداد و مدیریت است و كسی جز او را نمی پذیریم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها