کاپیتان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر تا سه سال دیگر در تیمش ماندنی شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۹

وس مورگان، کاپیتان لسترسیتی قراردادش را با تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به مدت سه سال دیگر تمدید کرد. او که با بازی‌های درخشان در فصل قبل از عوامل قهرمانی روباه‌ها بود، پیشنهاد باشگاه برای تمدید مدت حضورش را پذیرفت و پای قرارداد سه ساله را امضا کرد. مورگان از زمان ترک ناتینگهام فارست و پیوستن به لسترسیتی در سال 2012، بیش از 200 بازی برای روباه‌ها انجام داده است.

رئال مادرید در یک قدمی گومس

مقامات باشگاه رئال مادرید مدعی شدند بزودی ستاره پرتغالی والنسیا را خریداری خواهند کرد. آندره گومس بازیکن 22 ساله والنسیا که سابقه درخشش در بنفیکا را نیز دارد در حال پیوستن به رئال مادرید است. این بازیکن در جریان یورو 2016 خوش درخشید و ثابت کرد در خط هافبک یک بازیکن خلاق و آماده است. زیدان پیش از این تاکید کرد بازیکن تازه‌ای لازم ندارد و تیمش تکمیل است اما فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه بر خرید چند ستاره در زمان باقیمانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی تاکید دارد. البته رئال مادرید قیمت 65 میلیون یورویی گومس را قبول ندارد.

سانتوس با پرتغال تمدید کرد

مربی که پرتغال را به مقام قهرمانی فوتبال اروپا رساند، قراردادش را تمدید کرد. فرناندو سانتوس یک هفته بعد از آن که در مسابقات یورو 2016 تیم ملی پرتغال را به مقام قهرمانی رساند، قراردادش را تمدید کرد. این مربی 61 ساله روز گذشته در محل فدراسیون حاضر شد و قرارداد جدیدی تا سال 2020 منعقد کرد. این خبر از طریق اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام شد. سانتوس از سپتامبر سال 2014 هدایت سلسائوی اروپا را برعهده دارد.

خوان ماتا در رادار خرید اینترمیلان

احتمال دارد ستاره اسپانیایی خط میانی منچستریونایتد به تیم اینترمیلان ایتالیا نقل مکان کند. مطبوعات انگلیس به نقل از روزنامه توتواسپرت ایتالیا گزارش کردند هم اکنون بحث حضور خوان ماتا در اینتر مطرح شده است. مطابق این گزارش اینتر با مدیر برنامه این ستاره 28 ساله تماس گرفته است. ماتا در این مورد هنوز واکنشی نشان نداده است اما رسانه‌های محلی عنوان کردند او بعد از حضور ژوزه مورینیو در یونایتد، به حضور در تیمی مثل اینتر تمایل پیدا کرده است.

آقای خاص که در چلسی ماتا را نیمکتنشین کرد و باعث شد او از لندن به منچستر سفر کند، بتازگی گفته از حضور ماتا در کادر نفراتش استقبال می‌کند اما ضمانتی برای حضور در ترکیب اصلی شیاطین سرخ وجود ندارد. این هافبک تکنیکی از سال 2014 تاکنون برای یونایتد‌ها 86 بازی انجام داده و 21 گل زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها