حاشیه در تیم‌های پایه استقلال

برکناری سامره در 30 ثانیه!

صبح روز گذشته اتفاق جالبی افتاد. حسن روشن بدون این‌که با مدیرعامل استقلال هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد مصاحبه‌ای علیه سامره کرد و ادعا کرد که او از کار برکنار شده است. این اتفاق در حالی افتاده که بلافاصله پس از این اتفاق خبر رسید که افشارزاده چنین خبری را تکذیب کرده است و در اتفاقی جالب‌تر خود روشن را برکنار کرده است!
کد خبر: ۹۲۳۲۹۷

داستان پیچیده بود و هنوز هم به‌نظر می‌رسد پیچیده باشد. آیا سرمربی تیم‌های پایه استقلال هنوز هم سرمربی است یا... حسن روشن مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره اتفاقاتی که افتاده به میزان می‌گوید: «نمی‌دانم سامره چه کاره است که برای تیم امید تصمیم می‌گیرد. او اجازه نمی‌دهد تمرینات تیم امید را ببینیم، ما هم او را برکنار کردیم تا بداند تصمیم گیرنده چه کسی است. ما باید هزینه‌های تیم امید را بدانیم تا اگر خرجی هست، هزینه کنیم اما سامره نمی‌گذارد تمرین امید را ببینیم و مکان تمرین را تغییر داد. اگر من مدیر اجرایی آکادمی هستم، باید خودم تصمیم بگیرم نه سامره. ما باید بگوییم تیم‌ امیدو سایر تیم‌های پایه چه تمرین‌هایی را انجام دهند. اما سامره به من می‌گوید سرت به کار خودت گرم باشد.»

او در پاسخ به این سوال که افشارزاده عنوان کرده سامره از کار برکنار نشده است گفت: «من افشارزاده را خیلی دوست دارم، اما هر کسی پیش او برود ناراضی برنمی‌گردد. اگر افشارزاده بخواهد سامره را برگرداند من ثانیه‌ای در آکادمی نمی‌مانم. ضمن این‌که من پرویز مظلومی نیستم که با من اینگونه برخورد می‌کنند.»

برکناری سامره در حالی اتفاق افتاده است که دیروز همچنین خبر رسید که آرش لب‌جویی به‌عنوان مربی استقلالی‌ها انتخاب شده است. اما واکنش روشن به این اتفاق:«من لب‌جویی را 10 سال است که می‌شناسم و او مدرک A آسیا را دارد. ما از مراغه‌چیان و مومنی خواستیم که سرمربیگری تیم امید را قبول کنند که انیگونه نشد، بنابراین لب‌جویی را به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب کردیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها