بهروز صفاریان که او را به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده می‌شناسیم قصد دارد وارد عرصه خوانندگی شود.
کد خبر: ۹۲۲۳۲۴
بهروز صفاریان : به محسن چاوشی تهمت زدند

به گزارش جام جم نوا، بهروز صفاریان در گفتگو با مهر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه توضیح داد: بعد از تولید چند قطعه در فضای مجازی و آلبوم «امیر بی گزند» با صدای محسن چاوشی فعالیت خاصی ندارم اما از ماه‌های گذشته تمرکز بیشتری روی خوانندگی داشته ام تا بتوانم بر اساس همان کیفیتی که مدنظر دارم وارد مارکت خوانندگی شوم. البته این به معنای دوری از حرفه اصلی ام آهنگسازی و تنظیم نیست بلکه فقط ورود به فضای متفاوتی است که تمایل دارم به صورت جدی روی آن هم تمرکز داشته باشم.

وی با اشاره به ماجرای تولید و ضبط مسابقه استعدادیابی خوانندگی که از چندی پیش ایده اجرایی آن را با رسانه ها مطرح کرده بود، بیان کرد: ما در تلاشیم که این مسابقه استعدادیابی با فضای جدیدی به مخاطبان ارائه شود. طی سال های گذشته انواع و اقسام مسابقه های استعدادیابی در حوزه موسیقی وجود داشته و در این زمینه نمونه های زیادی داریم که متاسفانه اغلب این نمونه ها بسیار ناموفق بوده به همین جهت با وجود اینکه زمان زیادی از مطرح کردن ایده‌مان می گذرد اما در اتاق فکر این مسابقه مشغول بررسی تمامی جوانب هستیم تا فضای غیرتکراری را در این برنامه تجربه کنیم.

یکی از اعضای اصلی حوزه سیاستگذاری جشنواره «ققنوس» درباره دومین دوره از این رویداد موسیقایی تصویری گفت: بنده در جشنواره «ققنوس» تصمیم گیرنده نهایی نیستم ولی لازم است به این نکته اشاره کنم که جشنواره «ققنوس» اعتبار ویژه ای به دست آورده و تصور می کنم در این دوره با شکل وسیع تری برگزار می شود. با توجه به آثار تصویری که طی یک سال اخیر در این زمینه تولید شده فکر می کنم به خودی خود با جشنواره با کیفیتی رو به رو باشیم.

صفاریان که طی چند ساله اخیر پای ثابت تولید اغلب آثار محسن چاوشی بوده در پاسخ به اینکه آیا انتشار فیلم کوتاه اجرای زنده این خواننده در صفحات مجازی مقدمه ای برای اجرای کنسرت زنده است یا خیر؟ توضیح داد: به اعتقاد من نمی شود از این اقدام اینگونه برداشت کرد که وی قصد برگزاری کنسرت دارد. به نظرم این کار محسن برای رفع تهمت هایی است که طی این چند ساله به وی زده شد. عده ای می گفتند صدای او با بهره گیری از ابزار و ادوات الکترونیک به مخاطبان ارائه می شود و این موضوع باعث شده تا این خواننده به برخی از منتقدان نشان دهد که قطعا توانایی خواندن زنده را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها