از روز گذشته در اینستاگرام هنرمندان خبری دست به دست چرخید که حکایت از آلزایمر فردوس کاویانی داشت. این خبر در حالی منتشر شد که مردم هنوز از فوت بزرگان سینما مثل عباس کیارستمی، بهمن زرین پور و بانو ملیحه نیکجومند(شیده) در شوک بودند.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۰
اخبار ضد و نقیض از وضعیت سلامت فردوس کاویانی/ همسرش تکذیب کرد

به گزارش جام جم سیما، به دنبال این اخبار ناراحت کننده همسر فردوس کاویانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان آلزایمر گرفتن همسرش را تکذیب و تاکید کرد کاویانی هیچ گونه بیماری ندارد و اینکه ایشان آلزایمر گرفته شایعه است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شایعاتی را درباره هنرمندان مطرح میکنند به عنوان مثال چند وقت پیش درباره‌ای آقای کشاورز شایعاتی درست کرده بودند که از بیخ و بن اشتباه بود. در مورد آقای کاویانی هم باید بگویم ایشان حالشان خوب است و مشکلی ندارد.

همسر فروس کاویانی اظهار داشت: ایشان بنا به دلایلی فعلا کار نمی‌کنند و با حقوق بخور و نمیر بازنشستگی ایشان زندگی را می‌گذرانیم.

بعد از این خبر بسیاری از هنرمندان پست های اینستاگرامی خود را پاک کردند ولی مرجانه گلچین نوشت:

شاید فردا خیلی دیر باشه قدر بدونیم وسراغی بگیریم از هـنرمندان بزرگی که امروز خانه نشین هـستند حتما بازیهـای دوست داشتنی هـنرمند با اخلاقمون جناب اقای فردوس کاویانی روخوب به خاطر داریدزندگی شیرین میشود وقتی بدونن که حقدر دوستشون داریم وزندگی تلخ میشود به کامشون وقتی بی مهـری میکنیم یاد سریال ایینه بخیر این فقط یکی از کارای بسیار زیبای هـنرمند عزیزمون جناب اقای فردوس کاویانیه دوستون داریم اقای کاویانی عزیزجای شما همیشه در قلب ماست وبیصبرانه منتظر یک کار زیبای دیگه از شماییم سایتون مستدام

و الهام پاوه نژاد هم نوشت:


آقای کاویانی عزیز
دایی جان مهربانم در همسران
مبادا روزی بیاد که فراموش کنی چه مهربان بودی... چه همراه بودی... چه استاد بودی با منِ تازه کار.... مبادا یادت بره اون همه شیطنت و کودکی که در جانتون پنهان بود و تازه وقتی همه ی ما از کار سنگین و طولانی خسته می شدیم شما ما رو شارژ می کردین..... مبادا یادتون بره که چقدر صداقت داشتین و سر جعبه های کادوی خالیِ ابزار صحنه می جنگیدین که نباید به مخاطب دروغ گفت! مبادا یادتون بره ... مبادا ...چرا گم شدین؟ چرا نخواستین با کسی مرتبط باشین همون شماره و خونه امیراباد تنها نشانی من بود از شما ....
الهی این چه روزهایی است که بر خانواده ی هنرم می آزمائی؟ چه خبره ؟! الهی امانمان بده...
نمی تونم بیشتر بنویسم...
برای بهبود " دایی کمالم" دعا کنید..... دعا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها