با نزدیک شدن به عید فطر

تهران به آثار هنری مزین شد +عکس

شهردار منطقه 12 از اجرای طرح تغییر مسیر ترافیکی برخی از خیابان های منطقه 12 خبر داد و گفت: این تغییر مسیرشامل خیابان های مجاهدین اسلام ، ناطقی، ابن سینا و اجانلو همزمان با عید سعید فطر می شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۷
اجرای طرح تغییر مسیر ترافیکی در منطقه 12 همزمان با عید فطر

به گزارش جام جم آنلاین ، عابد ملکی افزود: طرح تغییر مسیر جهات ترافیکی این منطقه در راستای طرح انضباط شهری که مورد تاکید شهردار تهران است، اجرا می شود.

وی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران و همچنین بهبود وضعیت ترافیکی منطقه از طریق اولویت دهی به حمل و نقل عمومی؛ در نظر داریم تا با اولویت کاهش حجم عبوری از میدان بهارستان از یک سو و از سوی دیگر کاهش زمان و مسافت دسترسی به خیابان ایران و حذف تقاطع فخرآباد، تغییر مسیر ترافیکی را همزمان با عید سعید فطر اجرا کنیم.

ملکی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی های منطقه ای و محله ای با استفاده از ظرفیت مساجد، شورایاری ها و معتمدان انجام شده است، بیان کرد: در بنرهایی که در سطح منطقه نصب شده و همچنین با توزیع بروشورهایی بین ساکنان منطقه و کسبه ضمن اعلام این تغییر مسیر، راه های جایگزین نیز به اطلاع شهروندان رسیده است.

وی با اشاره به این تغییر مسیرهای ترافیکی توضیح داد: براساس طراحی های انجام شده خیابان ابن سینا (حدفاصل میدان ابن سینا تا سه راه مجاهدین اسلام) یکطرفه شمال به جنوب؛ خیابان مجاهدین اسلام (حدفاصل خیابان ابن سینا تا میدان شهدا) یکطرفه غرب به شرق؛ خیابان ناطقی (حدفاصل میدان شهدا تا زرین خامه) یکطرفه شرق به غرب و خیابان اجانلو(حدفاصل خیابان مجاهدین اسلام تا خیابان مردم) یکطرفه شمال به جنوب شده است.

شهردار منطقه 12 تاکید کرد: مسیر جایگزین جهت تردد از خیابان ایران به سمت میدان ابن سینا، خیابان ایران، خیابان زرین خامه، خیابان ناطقی، میدان ابن سینا خیابان ابن سینا و در ادامه مسیر جایگزین جهت تردد از خیابان ایران به سمت میدان بهارستان، خیابان ایران، خیابان قائن، خیابان ابن سینا، میدان بهارستان است.

مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شریفی
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
متاسفانه هیچ توضیحی در این رابطه در سایت شهرداری منطقه وجود ندارد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها