با نزدیک شدن به عید فطر

تهران به آثار هنری مزین شد +عکس

با نزدیک شدن به عید فطر این روزها شهر تهران حال و هوای دیگری به خود گرفته و سازه‌های تبلیغاتی پایتخت به آثاری با خط خوش و طراحی‌هایی با آبرنگ مزین شده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۶
تهران به آثار هنری مزین شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، این روزها در سطح شهر تهران بالای سه هزار متر مربع از سازه های تبلیغاتی شهر شامل عرشه ها، بیلبوردها و پرتابل ها و... با ذکر عنوان «عید فطر» و جملاتی در تبریک این عید بزرگ مذهبی آذین بسته شده است.

نکته قابل تامل در این میان طراحی ترکیب «عید فطر» با خط خوش و به صورت دستی (و نه گرافیکی) و با استفاده از تکنیک آبرنگ است که باعث شده جلوه دیگری به این طرح ها بدهد و فضای هنری‌ را در شهر ایجاد کند.

همانطور که اشاره شد یکی از مهم ترین ویژگی های این طرح استفاده از خط خوش و تکنیک آبرنگ است که هنر را بی واسطه تر با مخاطب مواجه می کند و جا دارد در آینده نیز اجرای طرح هایی از این دست بیشتر رونق گیرد.

همچنین به نظر می رسد هنرمندانی که در زمینه هنرهای شهری همکاری دارند با اجرای چنین طرح هایی اشتیاق بیشتری برای اجرای آثاری از این دست پیدا می کنند.

البته این طرح می‌تواند در مناسبت های آتی مذهبی با برنامه ریزی دقیق تر از تنوع بیشتر محتوایی بهره برده و از احادیث و جملات متنوع‌تری برخوردار شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها