میشل هانکه فیلم ساز اتریشی آلمانی تبار، امروز کلید فیلمبرداری درام اجتماعی تازه خود «پایان خوش» را می زند. منطقه کاله، لوکیشن اصلی فیلم است.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۱
«پایان خوش» در منطقه بحران زده کاله

به گزارش جام جم آنلاین ، نام کاله ماه قبل تبدیل به تیتر اول خبری شد و آن زمانی بود که گروهی از پناه جویان عرب با پلیس محلی درگیر شدند.

داستان فیلم جدید هانکه هم بی ارتباط با منطقه کاله و بحران پناه جویان نیست. یک خانواده خوشبخت فرانسوی، کاراکترهای اصلی «پایان خوش» هستند.

این خانواده بورژوا در شمال فرانسه زندگی راحت و آرامی دارند. اما وقایع کاله که چند مایل دورتر از محل زندگی آن هاست، زندگی آرام این خانواده بورژوا را تحت تاثیر قرار می دهد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، سه بازیگر مطرح فرانسه ایزابل هوپر، ژان لویی ترینتیان و متیو کاسوویتس در نقش های اصلی فیلم تازه هانکه بازی می کنند.

منتقدان سینمایی که تحسین کننده درام های اخلاقی و اجتماعی این فیلم ساز هستند، می گویند بی صبرانه در انتظار نمایش عمومی «پایان خوش» هستند.

این فیلم برای نمایش عمومی در اوایل سال 2017 آماده می شود و به احتمال زیاد، اولین نمایش بین المللی خود را در جشنواره فیلم کن خواهد داشت.

نکته جالب در رابطه با «پایان خوش»، عجله توزیع کنندگان بین المللی برای خرید امتیاز نمایش آن در کشورهای مختلف است. همزمان با شروع کار فیلم برداری، کار خرید امتیاز اکران عمومی آن هم شروع شد!

فیلم قبلی هانکه «عشق» نمایش عمومی خوبی در سطح جهانی داشت. تماشاگران غیر فرانسوی برای دیدن این درام خانوادگی، 34 میلیون دلار پرداخت کردند.

با توجه به لحن بیانی سنگین و غیرمتعارف «عشق»، از این رقم فروش به عنوان یک رقم بالا و قابل ذکر اسم برده شد. سینماهای ایران هم این فیلم را در سال 2013 نمایش دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها