ویلسن در کنار رابرتز

اوئن ویلسن کمدین مطرح دهه گذشته سینما، در یک درام خانوادگی تازه سینمایی در نقش همسر جولیا رابرتز بازی می کند. این فیلم با نام «واندر» جلوی دوربین می رود.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۵
ویلسن در کنار رابرتز

به گزارش جام جم آنلاین ، جاکوب ترمبلی بازیگر فیلم موفق «اتاق» هم یکی از سه نقش اصلی و مهم این درام پرتنش را به عهده دارد.

شرکت مستقل فیلم سازی لاینزگیت با خرید امتیاز برگردان سینمایی نوول پرخواننده واندر، آن را تولید و آماده رقابت های اسکاری می کند.

نوول واندر چند سال قبل منتشر و خیلی زود تبدیل به یکی از موفق ترین آثار ادبی روی پیش خوان کتاب فروشی ها درآمد. آر جی پالاسیو نویسنده این کتاب است.

در داستان فیلم، ترمبلی در نقش نوجوانی بیمار به نام آگی پولمن ظاهر می شود. او از ابتدای تولد با یک مشکل بزرگ جسمی روبرو بود.

جولیا رابرتز و اوئن ویلسن در قالب مادر و پدر این نوجوان بیمار ظاهر خواهند شد. آن ها تلاشی سخت برای حل مشکل بیماری فرزند خود می کنند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، استفن چبوسکی امر کارگردانی «واندر» را به عهده دارد. فیلم نامه اقتباسی این درام خانوادگی را نیز، خود او نوشته است.

این فیلم نامه، زندگی کاراکتر نوجوان خود در مدرسه و نوع برخورد اطرافیانش با او را به نمایش می گذارد. در عین حال، وضعیت او در خانه هم مورد بررسی قرار می گیرد.

نوول واندر از سال 2012 حالا در فهرست پنج کتاب برتر قرار داشته و تهیه کنندگان نسخه سینمایی آن امیدوارند این موفقیت، به موفقیت مالی و انتقادی فیلم شان کمک کند.

استفن چبوسکی می گوید داستان «واندر» تمام جنبه های لازم برای موفقیت در مراسم اسکار را دارد. اهل فن پیش بینی می کنند این فیلم در رقابت های اسکاری، در رشته های اصلی نامزد دریافت جایزه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها