هنوز یک ماه تا زمان رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 باقی مانده است. با این حال، روزی نیست که شایعه تازه ای درباره آن نشنویم. به لطف این شایعات، حالا می دانیم که گلکسی نوت 7 چه ظاهری خواهد داشت. اخیرا تصاویر تازه ای از این گوشی منتشر شده که شایعات پیشین را تایید می کنند.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۴
افشای تصاویر تازه از گلکسی نوت 7

به گزارش جام جم کلیک ، این تصاویر توسط حساب کاربری evleaks در توییتر منتشر شده اند و آنطور که در این تصاویر دیده می شود، گلکسی نوت 7 با سه رنگ مختلف روانه بازار می شود. این رنگ ها عبارتند از مشکی، آبی و نقره ای. پیش بینی می شود این سه رنگ به طور همزمان به بازار عرضه شوند.

همانطور که پیش از این نیز انتظار می رفت، در این تصویر نیز گلکسی نوت 7 با صفحه نمایش خمیده ظاهر شده است که آن را کم و بیش شبیه به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ ساخته است. دوربین عقب گلکسی نوت 7 ظاهری آشنا دارد و می توان انتظار داشت همان دوربین دوازده مگاپیکسلی باشد که تا پیش از این در سایر اعضای خانواده گلکسی نوت استفاده شده است.

همچنین، محل قرارگیری قلم هوشمند S Pen گلکسی نوت 7 نیز در گوشه پایینی سمت راست آن به چشم می خورد. در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی آن قرار دارد و در کنار آن چیزی شبیه به اسکنر عنبیه چشم توجه را به خود جلب می کند. در پایین این گوشی می توان دکمه فیزیکی هوم را مشاهده کرد و انتظار می رود اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن جای گرفته باشد، و در کنار این دکمه، دو دکمه لمسی که روی سایر گوشی های سامسونگ دیده می شود قرار دارند.

روی هم رفته، از این تصاویر می توان اینطور نتیجه گرفت که گلکسی نوت 7 از مدل قبلی آن کمی کشیده تر شده است. البته احتمال خطای دید به دلیل لبه های خمیده آن نیز وجود دارد. شایعات حاکی از ابعاد 5.7 اینچی و کیفیت QHD برای این گوشی هستند.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت 7 را در تاریخ دوازدهم مرداد رونمایی کند و طبیعتا عرضه آن هم از چند روز پس از رونمایی آغاز می شود.

تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها