زهرا نعمتی در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با 4 پله سقوط به رده پنجاهم سقوط کرد.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۵

فدراسیون جهانی بعداز جام جهانی آنتالیای ترکیه رده‌بندی جدید را اعلام کرد که درماده ریکرو زهرا نعمتی با سقوط به پله پنجاهم رسید. ملیکا عبدالکریمی نفر هشتاد و نهم شد و شیوا خرمشاهی هم 178. در بخش کامپوند هم فرشته قربانی، افسانه شفیعی و سکینه قاسم‌پور به ترتیب در رده‌های پنجاهم، شصت و دوم و هفتاد و یکم ایستادند.

اولین برد کبدی در قهرمانی آسیا

تیم ملی کبدی، رقابت‌های قهرمانی آسیا را با برد استارت زد. این تیم که در نبود هند و پاکستان سودای قهرمانی دارد در اولین روز ترکمنستان را 78 ـ 7 برد. تیم ملی ایران در این دوره با کره‌جنوبی، تایوان و ترکمنستان همگروه است. در گروه دوم هم تیم‌های تایلند، سریلانکا، ژاپن حضور دارند. تیم ملی کبدی ایران با 80 درصد ترکیب جوان به کره رفته است. این تیم امروز با تایوان مسابقه می‌دهد.

تعویق 8 روزه انتخابی تگ راگبی

مسابقات تگ راگبی انتخابی تیم ملی ب در گرگان هشت روز به تعویق افتاد. مسابقات تگ راگبی دختران زیر16سال قرار بود جمعه اول مرداد در شهر گرگان برگزار شود، با برنامه جدید این رقابت‌ها با یک هفته تاخیر به جمعه 8 مرداد موکول شد. نفرات برتر این رقابت‌ها به تیم ملی ب راگبی دعوت می‌شوند.

سنگ‌نوردان در اردو

اردوی انتخابی تیم ملی سنگ‌نوردی برای قهرمانی آسیا در پلور شروع شد. در این اردو سنگ‌نوردان نوجوان و جوان تمرینات را با بدنسازی شروع کردند. بهترین‌ها برای رقابت‌های قهرمانی آسیای 2016 تهران انتخاب می‌شوند.

کوهنوردان امید در دوره یخچال‌نوردی

دو کوهنورد امید با انتخاب کارگروه هیمالیانوردی فدراسیون، پنجشنبه هفته قبل راهی قرقیزستان شدند. نرگس و نسترن گودرزی دو کوهنورد از گروه سه نفره تیم ملی امید هستند که برای حضور در کمپ جوانان آسیا و دوره آموزشی یخچال‌نوردی به قرقیزستان رفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها