بازیکنانی که در یورو 2016 کارت زرد گرفته‌‌اند بعد از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها بخشیده خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۹

یوفا اعلام کرد بازیکنانی که در مراحل گروهی و حذفی جام ملت‌ها در کشور فرانسه با کارت زرد مواجه شده و اکنون به عنوان بازیکن اخطاری محسوب می‌شوند،‌ بعد از مرحله یک‌چهارم نهایی مورد بخشش واقع شده و برای دو مرحله پایانی مسابقات یعنی نیمه نهایی و نهایی اخطار آنها پاک خواهد شد. یوفا افزود این قانون به تیم‌های که به مراحل پایانی خواهند رسید، شانس استفاده از همه نفرات خود را خواهد داد. هم‌اکنون در آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی اکثر تیم‌ها با مشکل بازیکنان کارت زرد گرفته مواجه هستند که در صورت دریافت کارت زرد مجدد از انجام بازی برای مرحله یک‌چهارم در صورت صعود،‌ محروم خواهند شد.

فروش عجیب پیراهن ایسلند!

شرکت دانمارکی «یونی‌اسپورت»، بزرگ‌ترین خرده‌فروش پوشاک و لوازم فروشی در منطقه اسکاندیناوی در گزارشی اعلام کرد که پیراهن تیم ملی ایسلند، ششمین پیراهنی بوده که در سایت اینترنتی این شرکت بیشترین متقاضی را داشته‌ است. طبق اعلام یونی‌اسپورت فروش پیراهن تیم ملی ایسلند که به عنوان صدرنشین گروه F صعود کرد و نتایجش تحسین‌برانگیز بوده، در ایام برگزاری یورو 2016 بیش از 1800 درصد افزایش پیدا کرده است. به‌دنبال این استقبال سایت یونی‌اسپورت مجبور شد با انتشار خبری اعلام کند، در انبار این شرکت دیگر پیراهن ایسلند را ندارد!

فوگتس: آلمان باید اسلواکی را شکست دهد!

برتی فوگتس که آلمان را قهرمان جام ملت‌های اروپا کرد خواهان کسب برد قاطع ژرمن‌ها مقابل اسلواکی شد. فوگتس گفت: در این نکته که تیم کشورم از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود خواهد کرد تردیدی ندارم؛ اما خواهان کسب بردی قاطع برابر حریفمان هستم. آلمان باید بدون اما و اگر، برنده بازی با اسلواک‌ها شود. باید برای تک تک بازیکنان این نکته از سوی کادر فنی تفهیم شود که در یک هشتم نهایی هیچ حریفی آسان نیست. بسیار مشتاقم ببینم چه واقعیتی برای تیم آلمان رقم می‌‌خورد. باید تمام بازیکنان درجه یک تیم آماده باشند. ما در مرحله بعد برای دیدار با برنده بازی ایتالیا و اسپانیا هم مشکلی نخواهیم داشت.

برگومی: کونته به آتزوری روحیه‌ داد

ستاره‌ تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام‌جهانی منجر به قهرمانی 1982 گفت: استراحت‌دادن به بازیکنان، باعث ناهماهنگی در آتزوری نخواهد شد. جوزپه برگومی به هفته‌‌نامه کیکر گفت: «فکر نمی‌کنم عدم حضور 8 بازیکن در بازی با ایرلند باعث مشکلی برای ایتالیا شود. حتی برعکس این مساله برای ایتالیا امتیازی هم دربرداشت. چون بازیکنان اصلی توانستند استراحت کرده و حالا با توان و آرامش بیشتری وارد بازی یک‌هشتم شوند. آنها به قدر کافی با تجربه هستند که به موقع آماده و هماهنگ عمل کنند. به نظرم کونته کوشید روحیه جدیدی را به تیم وارد کند و به تیم روحیه مبارزه داد.

پینگ‌پنگ ایتالیایی‌ها

بازیکنان تیم ملی ایتالیا پیش از رویارویی مقابل اسپانیا به صورت جدی تمرین پینگ‌پنگ کردند. بازیکنان تیم ملی ایتالیا پیش از رویاروی مقابل اسپانیا به صورت جدی تمرین پینگ‌پنگ کردند. ایتالیا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اسپانیا خواهد رفت. ایتالیایی‌ها که در نبود بازیکنان اصلی مقابل ایرلند شکست خوردند، بدون توجه به آن بازی تشریفاتی، روحیه بسیار بالایی دارند.

عذرخواهی لژیونر اتریش

بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال اتریش به خاطر حذف از مسابقات یورو 2016 از هواداران عذرخواهی کرد. «داوید آلابا» که در تیم بایرن مونیخ آلمان بازی می‌کند، بعد از حذف اتریشی‌‌ها در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا خطاب به هواداران عنوان کرد: می‌دانم که شما هواداران از عملکرد تیم ملی ناراحت هستید. از این بابت به عنوان عضو تیم ملی پوزش می‌خواهم؛ اما از شما می‌خواهم که باور کنید ما نهایت تلاش خود را کردیم. او این اظهارات را در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد. آلابا ادامه داد: ما همراه با شماها به مسابقات یورو رسیدیم؛ اما تیم در این مسابقات به نحوی که می‌خواست،‌ موفق عمل نکرد. خواهان رسیدن به دستاورد بیشتری بودیم. از این بابت شوک بزرگی به تیم وارد آمد. اما در هر حال ممنون حمایت‌های گسترده شما هستیم.

ژاوی: ایتالیا ترکیبی از سبک بارسا و اتلتیکو دارد!

ژاوی هرناندز در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: «متاسفانه ما بسیار زود حریف ایتالیا شدیم. می‌توانست این بازی در نیمه‌نهایی یا فینال باشد. ایتالیا و اسپانیا هر دو مدعی قهرمانی هستند. هر دو تیم در دو بازی از 3 دیدار انجام داده‌شان در مرحله گروهی بهترین عملکرد را داشتند. اسپانیا با تاکتیک حفظ توپ و فشار زیاد در مواجه با تاکتیک 2-5-3 کونته مطمئنا دچار مشکل خواهد شد. فلسفه کونته خاص و خوب است. روش بازی ایتالیا ترکیبی از سبک بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید است و این ترسناک است البته در خط هجومی در حد بارسا قدرتمند نیست. ایتالیا همیشه حریف قدرتمندی برای ما بوده است اگرچه ما در دیدارهای اخیر مقابل ایتالیا به پیروزی رسیدیم، اما در مقابل همیشه ترس شکست نیز داشتیم». دیدار ایتالیا مقابل اسپانیا 30/20 فرداشب برگزار می‌شود.

لیپی مدیر فنی تیم ملی ایتالیا نمی‌شود

مربی که آتزوری را به مقام قهرمانی جهانی رساند، مدیر فنی تیم ملی ایتالیا نخواهد شد. مارچلو لیپی که تیم ملی ایتالیا را فاتح جام جهانی 2006 کرد، پست مدیریت فنی تیم کشورش را نپذیرفت. این پیشکسوت 68 ساله گفت: «به مسئولان فدراسیون فوتبال گفتم از لطف آنها ممنونم، اما نمی‌توانم مسئولیت مدیریت تیم ملی را بپذیرم. از این بابت متاسفم. با اعلام این تصمیم امکان بازگشت این مربی پرسابقه به تیم ایتالیا منتفی شد. رسانه‌ها در این مورد عنوان کردند اختلاف نظر میان لیپی و روسای فدراسیون باعث اتخاذ چنین تصمیمی شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها