اخبار بانوان

پرواز اسکیت هنری به ایتالیا

تیم ملی اسکیت هنری برای حضور در رقابت‌های آزاد جهانی میلان به ایتالیا رفت. سپیده رحیمی، نرگس صالحی و نازنین زرقوم در رده نونهالان، بیتا مرادخانی، کیانا کوچک‌پور، پرن اسلامی، میشامحمدی، فاطمه نیازی، گلشن اکبری،ملیکا صادقیه، مهرشید خیری، پارمیدا فرنشان، سوگندحمیدی، کیمیا دوستار و یاسمن مهماندوست در رده نوجوانان و زهرا توکلی و پریا قاسمی بازیکنان جوان هستند که در ایتالیا به نام ایران مسابقه می‌دهند. در این مسابقه ایرانی‌ها با تیم‌های آمریکا، سوئیس، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا، فرانسه، روسیه، رومانی، آلمان و ایرلند رقابت می‌کنند. فرنوش میرزازاده، سرمربی و سرپرست و انوشه اکبر مربی همراه تیم هستند.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۳

اسکواش‌بازان در اردوی جهانی

اسکواش‌بازان برای مسابقات قهرمانی جوانان جهانی لهستان دهم تیرماه به اردو می‌روند. آیلی نیری و فرشته اقتداری که با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی، مسافران لهستان شده‌اند از پنجشنبه هفته آینده در باشگاه انقلاب تمریناتشان را زیر نظر فاطمه سادات حیدری و پرند دولتی‌زاده شروع می‌کنند. مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان جهان از پانزدهم مرداد به میزبانی شهر بیلسکوبیالای لهستان با حضور برترین اسکواش‌بازان دنیا آغاز می‌شود.

فرزامی و شعیبی، قهرمانان جام رمضان تنیس

ماندگار فرزامی و مهشاد شعیبی رقابت‌های تنیس جام رمضان را با قهرمانی تمام کردند. فینالیست‌های رده سنی زیر ده و 18 سال جام رمضان یک شب زودتر از بقیه تنیسورها برای قهرمانی با هم رو‌در‌رو شدند. در رده سنی زیر ده سال، ماندگار فرزامی با نتیجه 2 - صفر ملیسا مهرانی را برد و قهرمان شد. سومی مشترک هم به روژدا سبک روح و مهرانه ظهوریان رسید. مهشاد شعیبی و جاسمین خوشابه هم در فینال زیر 18 سال با هم مسابقه دادند که مهشاد با نتیجه 2 ـ صفر جاسمین خوشابه را کنار زد و به قهرمانی رسید. لاچین افشین و شهرزاد بانی‌سعید در جایگاه سوم ایستادند. فینال سه رده سنی زیر 12، 14 و 16 سال هم دیشب برگزار شد.

احمدی و خدمتی، المپیک را استارت می‌زنند

الهه احمدی و نجمه خدمتی، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ریو را برای کاروان ایران استارت می‌زنند. المپیک ریو با رقابت‌های تیراندازی از 15مرداد شروع می‌شود که 390 تیرانداز از 97 کشور در مواد مختلف با هم رقابت می‌کنند. از تیم پنج نفره تیراندازی ایران هم چهار نفر‌؛ الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام‌بزرگ، گلنوش سبقت الهی بانو هستند که طبق برنامه بازی، الهه احمدی و نجمه خدمتی، روز اول و در فینال تفنگ 10 متر بادی به نام ایران مسابقه می‌دهند. آنها شانس مدال کاروان ایران محسوب می‌شوند. مسابقات تیراندازی 15 تا 24 مرداد ماه برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال در قهرمانی آسیا شرکت می‌کند

بالاخره فدراسیون هندبال بعد از بررسی‌ها به حضور تیم ملی در قهرمانی آسیا رای داد. به گفته فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال بعداز اعلام میزبانی اردن برای قهرمانی آسیا وبررسی نظرات مختلف در جلسات، دیروز سیدابوالحسن مهدوی، رئیس با معصومه مشت‌زن، نایب‌رئیس بانوان به نتیجه رسیدند که تیم هندبال بانوان در قهرمانی آسیا حاضر شود. بعد از تائید رئیس و نایب‌رئیس، اولین اردوی انتخابی تیم ملی 18 تیرماه آغاز می‌شود. رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا آذرماه در اردن برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها