یک عکس، یک متن

تست گریم محسن رضایی

یکی از گریمورهای سینما عکسی از تست گریم یک بازیگر را برای بازی در نقش دکتر محسن رضایی منتشر کرد. این تست برای یک فیلم مستند طراحی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۶۸۴

رمضان در غزه

رویترز عکسی از پسری در مسجدی در غزه را منتشر کرده که در حال قرآن خواندن است. این عکس که در دومین جمعه ماه رمضان گرفته شده، در شبکه‌‌های مجازی و خبرگزاری‌های زیادی منتشر شده است.

ربات پرستار

در بیمارستان‌های بلژیک ربات‌ها جای انسان‌ها را در بخش پذیرش گرفته‌اند.

به گزارش مشرق‌نیوز، این ربات‌های انسان‌نما که با سرعت کم صحبت می‌کنند و هنگام حرکت کردن بشدت می‌لرزند، کاملا گرم و صمیمی هستند و به مریض‌های تازه آورد به بیمارستان خوشامد گرمی می‌گویند. این ربات‌ها روی چرخ‌‌ها تعبیه شده و با 20 زبان زنده دنیا آشنایی دارند. آنها حتی می‌توانند تشخیص دهند که با یک زن یا یک کودک صحبت می‌کنند. قیمت این ربات‌ها حدود 23 هزار و 775 پوند است.

تازه واردها

ثبت لحظاتی پس از فرود فضانوردان بریتانیایی، روسی و آمریکایی روی زمین. آنها به‌وسیله یک کپسول سایوز از ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا شده و در قزاقستان فرود آمدند.

فریبکاری از نوع مردانه!

در حاشیه بازی‌های یورو 2016 عکس‌های جالبی منتشر می‌شود. در یکی از این عکس‌ها مردان ولزی نشان داده می‌شوند که بنری به دست دارند. روی این بنر نوشته شده: از ما فیلم نگیرید، ‌زنان ما فکر می‌کنند ما به ماهیگیری رفته‌ایم. مردان اروپایی معمولا وقتی می‌خواهند همسران خود را فریب دهند، به آنها می‌گویند به ماهیگیری می‌رویم، اما از جای دیگری سر درمی‌آورند!

یونیفورم دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج یکی از دانشگاه‌های قدیمی و معتبر دنیاست. دیروز عکسی از تیپ دانشجویان این دانشگاه در سال 1926 منتشر شد که در نوع خود هم کم‌نظیر و هم جالب است.

مراسم جشن پایان سال یک پیش‌دبستانی در تیانجین چین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها