دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم از شعار خسته شده‌اند، از مسئولین خواست تا در امور داخلی قاطعیت و در عرصه بین‌المللی اقتدار داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۶
مردم از شنیدن شعار خسته شده‌اند/ لزوم برخورد با فیش‌های نجومی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، خواهان آن شد تا دولت دست از شعار برداشته و قاطعانه عمل کند.

یادداشت منتشر شده در صفحه محسن رضایی به شرح زیر است:

کشور ما، نیازمند جدیت و اقتدار است. چه در برخورد با فیشهای حقوقی و چه در پاسخ دندان‌شکن به الجبیر و چه در حفاظت از محیط‌زیست.

مردم از شنیدن شعار و شعار و شعار خسته شده‌اند. آنان انتظار دارند خودروهای کشور باکیفیت شوند و با سازندگان خودروهای بی‌کیفیت به‌طورجدی برخورد گردد. مردم انتظار دارند که دزدان و قاچاقچیان از دولت بترسند و مردم می‌خواهند امریکا وادار شود که تعهداتش را در برجام عمل کند و آن را نقض نکند.

مردم به‌درستی، از مسئولان کشور انتظار دارند در امور داخلی قاطعیت نشان دهند و در عرصه بین‌المللی نیز اقتدار داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
علی تهرانی
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
باسلام:آقای نوبخت در تلویزیون مبلغ دریافتی فیشهای حقوقی مدیران را اعلام فرمودند.بنده حاضرم یك سوم اون حقوق را بگیرم دو شیفت هم كار كنم.
بهنام
-
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
اقای رضایی احتما لا میخواهند در این دوره ریاست جمهوری كاندیدا شوند
دانشجو
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
احسنت آقای دكتر رضایی هر چیر كه از حد خود بگذرد دیگر مردم را را خسته میكنند اگر فرد خودش حقوق برای خودش بنویسد منهم حقوق یك میلیون خودم را ده میلیون می نوشتم اینگونه با آبروی مردم بازی كردن و سیاسی كردن درست نیست احسنت بر حضرتعالی
بهنام
-
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
انتخابات ریاست جمهوری نزدیك است.
روح الله
-
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
اقای رضایی حرف دل ما را زدی خسته شدیم از بس كه جزیره هایی در خلیج فارس برای ما شاخ شدن كه تا سه سال پیش جرات نداشتن نفس بكشند
ایرانی
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
احسنت بر محسن رضایی، دولت فعلی هم در برنامه ریزی داخلی و هم در سیاستهای خارجی كاملاً ناموفق بوده است.
اقتدار
-
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
اقتدار ...كافیه بگید احمدی نژاد اومد !!!!!!!!!!

نیازمندی ها