مقوله «رژیم های کاهش وزن و توجه به آن در ماه رمضان»، را چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه، در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت بشنوید.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۰
رژیم های کاهش وزن و توجه به آن در ماه رمضان

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، در خصوص «توجه به املاح و مایعات در ماه مبارک رمضان برای رژیم های کاهش وزن» با خدیجه میرزایی، دکترای تغذیه هیئت علمی دانشگاه تهران گفت و گو می کند.

این برنامه با موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) به بررسی و تبیین تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی مخاطبان صدای سلامت با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی می پردازد.

همچنین، روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

سالمندی؛ مرحله‌ای از زندگی

سبک زندگی دوران سالمندی موضوعی است که برنامه «شور زندگی» شبکه رادیویی سلامت، آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«شور زندگی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که سوالات و پرسش های مخاطبان در حوزه سبک زندگی سالمندان را با حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه، مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

در همین راستا، این برنامه رادیویی روزهای زوج هر هفته با حضور دکتر طاهری، متخصص طب سالمندان به این پرسش که «سالمندی چه ویژگی‌های دارد؟(سالمندی؛ مرحله‌ای از زندگی)؟» پاسخ می دهد.

موضوعات محوری این برنامه عبارتند از: تعریف سالمندی، تغییرات روانی و رفتاری سالمندی، ویژگی ها و مشکلات دوران سالمندی، تعامل سالمند و اجتماع، تنهایی و ازدواج سالمندان، لزوم توانمندسازی سالمندان.

برنامه «شور زندگی»، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۰:۳۰ بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها