برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 18 خرداد ماه، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «ریز مغذی ها» پاسخ می دهد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۰
«فراسو» از ریز مغذی ها می گوید

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «فراسو» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه، روز سه شنبه، با حضور نیاز رضا زاده، دکترای تغذیه به سوالات شنوندگان در خصوص «ریز مغذی ها» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«سایبان آرامش» و ضرورت‌های مراجعه به مشاور

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 18 خرداد ماه، «آشنایی با ضرورت‌ های مراجعه به مشاور»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش وپیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز سه شنبه با حضور دکتر حسین اعرابی، روان شناس به این پرسش های مخاطبان درباره «تا چه وقت باید به مشاور مراجعه کنیم؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

ارتباط موثر روی خط رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 18 خرداد ماه، در برنامه«یکی مثل همه» به بررسی موضوع «ارتباط موثر» می پردازد.

برنامه «یکی مثل همه»، روز سه شنبه، با حضور دکتر مصطفی فروتن، روانشناس با موضوع « ارتباط موثر» به این پرسش که «همسران چگونه می‌توانند به صمیمیت برسند؟» پاسخ می دهد.

یادآور می شود، «یکی مثل همه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه پخش می شود.

قصه های قرآنی را در «قاصدک» بشنوید

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه «قاصدک» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 18 خرداد ماه، قصه های کودکانه و قصه های قرآنی را تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.

«قاصدک» عنوان برنامه ای شاد و آموزنده از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که برای گروه های سنی الف (کودکان 4 تا 7 سال) تهیه شده و از زبان مادری است که برای کودکان خود قصه می گوید و تلاش می کند از طریق قصه به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش دهد.

این قصه ها با هدف آموزش بهداشت فردی، اجتماعی، سلامت معنوی و ابعاد مختلف حوزه سلامت روایت می شود.

گفتنی است، قاصدک هرشب ساعت 21 به مدت 15 دقیقه، از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها