گفت‌وگو با زوج دامپزشکی که در اردوهای جهادی به آرامش حقیقی رسیده‌اند

زمانی برای شکستن مرزهای طبقاتی

لبیک به روح خدا همزمان با ١٤و ١٥ خرداد ماه

حرکت جهادی دانشجویان علوم پزشکی در آستانه امتحانات خردادماه

همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره)، دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی در قالب گروه های درمانی به اردوی جهادی می روند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۷
حرکت جهادی دانشجویان علوم پزشکی در آستانه امتحانات خردادماه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، این اردو به همت گروه درمانی امام رضا (ع) در تاریخ ١٤ و ١٥ خرداد (به مدت ٢روز) در مناطق روستایی نشین اطراف تهران (محور امین آباد - شهرری) برگزار می شود.

اردوی جهادی دو روزه خرداد ماه روستاهای شهر تهران در بخش پزشکی،در حوزه های پزشکی، مامایی، پرستاری و روان شناسی اقدام به آموزش، درمان و غربالگری و در بخش دندان پزشکی، ارتقا سطح بهداشت دهان و دندان، آموزش و درمان برای کودکان کار مدرسه ایلیا واقع در منطقه ٢٠ انجام می شود.

گفتنی است محور امین آباد - شهر ری تهران (منطقه ٢٠ شهر تهران) شامل روستاهایی از جمله حاجی آباد، هفت دستگاه، امین آباد، اشرف آباد، غنی آباد، عباس آباد و زمان آباد، جمعیتی بالغ بر ٢٠هزار نفر دارد.

این گروه جهادی متشکل از ١٦٦ متخصص، پزشک و دانشجویان رشته های پزشکی، مامایی، پرستاری و روانشناسی و ٢٧ دندانپزشک و دانشجوی دندان پزشکی است.

گروه درمانی امام رضا(ع) پیش از این در مناطق ٢٠،١٧،١٥،١٤،١٢ شهر تهران اقدام به فعالیت های درمانی و آموزش کرده بود.

شناسایی و تامین وسایل و پشتیبانی این اردوی جهادی بر عهده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) است که پیش از این علاوه بر شهر تهران در مناطق محتلف کشور از جمله خرمشهر و کرمانشاه اقدام به برگزاری اردوهای جهادی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها