رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس امسال خیلی تلاش کرد و جزو خوب‌های پرسپولیس بود. البته عملکرد دفاعی او به اندازه عملکرد هجومی‌اش خوب نبود.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۸

رامین از جمله بازیکنان پرسپولیس است که بعد از نایب قهرمانی این تیم، ترجیح داد کمتر با رسانه‌ها گفت‌وگو کند. او اغلب تماس‌هایش را در روزهای اخیر بی‌جواب گذاشته است. رامین در این باره می‌گوید: «دیگر خودتان دیدید چه شد. شرمنده هواداران شدیم. واقعا چند روز است، زیاد حال و روز خوشی ندارم. » او که علاقه‌ای ندارد زیاد حرف بزند، درباره اشک‌هایش بعد از بازی می‌افزاید: «گریه کردم چون یکی از تلخ‌ترین روزهای عمرم بود. باید سال بعد با انجام بازی‌های بهتر و حتی قهرمانی در لیگ، هوادارانمان را شاد کنیم. باز هم می‌گویم شرمنده آنها شدیم.»

رضاییان درباره شرایط بعد از بازی راه‌آهن اضافه می‌کند: «راستش من بیشتر از همه نگران پدرم بودم. می‌دانستم بازی را نگاه می‌کند. او مشکل قلبی دارد. » رامین ادامه می‌دهد: «پزشک به پدرم گفته فوتبال نگاه نکند و هیجان نداشته باشد اما او گوش نمی‌کند و همه بازی‌های پرسپولیس را می‌بیند. خیلی هم هیجان دارد. پدرم یک پرسپولیسی دو آتشه است.»

رامین در پایان درباره فصل آینده می‌گوید: «دوست دارم در این تیم بمانم. البته از سویی دوست دارم شانس بازی در اروپا را هم داشته باشم. اما خودم را مدیون این تیم و هوادارانش می‌دانم. ان‌شاءلله که بتوانیم با قهرمانی در نزدیک‌ترین زمان ممکن، دل هواداران را شاد کنیم. قطعا پرسپولیس فصل آینده قوی‌تر هم خواهد شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها