اکشن کاری متفاوت دهاون در «دیشوم»

«دیشوم» فیلم تازه وارون دهاون آماده نمایش عمومی شد. سازندگان فیلم از آن به عنوان یک اکشن سرگرم کننده سطح بالا با سکانس هایی عجیب و غریب اسم می برند.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۶
اکشن کاری متفاوت دهاون در «دیشوم»

به گزارش جام جم آنلاین ، این اکشن ماجراجویانه چندین سکانس موتور سواری پرهیجان دارد که نمونه آن تا به حال در سینمای هند دیده نشده است.

این سکانس ها در چند شهر خارجی مثل پاریس، لس آنجلس و کازابلانکا فیلم برداری شده اند. طراحی این سکانس ها را هم، جند بدل کار هالیوودی انجام داده اند.

اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم در دست نیست. روهیت دهاون برادر فیلم ساز وارون دهاون، «دیشوم» را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی کرده است.

جان آبراهم و ژاکلین فرناندز دیگر بازیگران این فیلم پرهزینه هستند و سعید نادیاوالا تهیه کننده مسلمان و معتبر بالیوودی، تهیه کننده آن است.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، آکشی کانا بازیگر مطرح دهه نود میلادی سینمای هند، یکی از نقش های مهم «دیشوم» را به عهده دارد. این اولین حضور او روی پرده سینما پس از 10 سال غیبت است.

وارون دهاون سال گذشته درام خانوادگی پرفروش «دیلواله» را در کنار شاهرخ خان و کاجول روی پرده سینماها داشت. در سال 2015 دو فیلم دیگر او «بدلاپور» و «آ بی سی دی 2» هم فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کردند.

این بازیگر 28 ساله در حال حاضر موفق ترین بازیگر جوان بالیوود به حساب می آید. از سال 2012 که دهاون با «دانش آموز سال» وارد دنیای بازیگری شد، هر شش فیلمی که بازی داشته با فروش های بالایی همراه بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها