رکورد شکنی هندی «کتاب جنگل»

«کتاب جنگل» تبدیل به پرفروش ترین فیلم هالیوودی در کشور هند شد. این اکشن فانتزی با فروشی 24 میلیون دلاری، موفق به کسب این مقام شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۸
رکورد شکنی هندی «کتاب جنگل»

به گزارش جام جم آنلاین ، شباهت های فرهنگی داستان فیلم با فرهنگ جامعه هند، دلیل اصلی استقبال بالای تماشاگران هندی از این فیلم بوده است.

رکورددار قبلی در این رابطه، قسمت هفتم مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور «سریع و آتشی» با بازی وین دیزل بود. این فیلم سال قبل کمی بیش از 23 میلیون دلار در گیشه سینماهای هند فروش کرد.
«کتاب جنگل» در تاریخ هشتم آوریل و یک هفته زودتر از آمریکای شمالی، در کشور هند اکران عمومی شد. فروش سه روز اول فیلم بالای 8 میلیون دلار بود.

همین افتتاحیه عالی باعث شد تا تحلیل گران اقتصادی سینمایی در این کشور آسیایی، پیش بینی فروش کلانی برای آن کرده و بحث رکورد شکنی آن را مطرح کنند.

رودیارد کیپلینگ نویسنده نوول کتاب جنگل مدت ها در هند زندگی کرده و داستان خود را با الهام از زندگی و فرهنگ مردم بومی این کشور نوشت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، بخش بسیار یزرگی از مردم هند با داستان نوول کتاب جنگل آشنا بوده و با کاراکترها و ماجراهای آن، حس همذات پنداری داشته و دارند.

اهل فن پیش بینی می کنند «کتاب جنگل» در مدت زمان نماش عمومی خود در هند، به فروش کلی 40 تا 50 میلیون دلاری دست پیدا خواهد کرد.

به گفته تحلیل گران اقتصادی سینما، چنین رقم فروشی در گیشه نمایش سینماهای هند حکم یک پدیده بزرگ و یک فروش سرسام آور را دارد.

مسئولان کمپانی والت دیزنی از موفقیت بالای مالی محصول تازه سینمایی خود در کشور هند، راضی و خشنود به نظر می رسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها