دواین جانسون بازیگر ورزشکار سینما که به «راک» معروف است، در حال مذاکره با تهیه کنندگان نسخه تازه «جومانجی» است تا در نقش اصلی آن بازی کند.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۲
همراهی جانسون با بازی «جومانجی»

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت فیلم سازی سونی قصد احیای این کمدی اکشن ماجراجویانه سال 1996 خود را دارد. رابین ویلیامز نقش اصلی این نسخه را به عهده داشت.

تهیه کنندگان نسخه تازه این روزها به دنبال فیلم نامه نویسی هستند که کار نگارش فیلم نامه اقتباسی فیلم را به دست او بسپارند. این فیلم نامه براساس داستان کتاب «کریس ون آلسبرگ» نوشته می شود.

این کتاب که در سال 1984 منتشر و خیلی زود تبدیل به یک کار ادبی موفق و پرخواننده شد، الهام بخش نسخه سینمایی سال 1996 نیز بود.

شرکت سونی برای کارگردانی نسخه احیا شده شده «جومانجی»، «جیک کاسدان» را انتخاب کرده است. این فیلم ساز از طرفداران نسخه اصلی فیلم است.

داستان فانتزی و ماجراجویانه جومانجی در باره خواهر و برادر نوجوانی است که یک بازی جادویی پیدا می کنند. شخصیت های این بازی سر از عالم واقعی درآورده و ماجراهایی را خلق می کنند.

رابین ویلیامز در این داستان، کسی است که در دنیای خیالی این بازی جادویی با بچه ها همراه می شود. دواین جانسن در نسخه تازه، در نقش ویلیامز ظاهر خواهد شد.

به نوشته امپایر آنلاین،شرکت سونی از سال 2012 به دنبال تولید نسخه احیا شده «جومانجی» بود. گفته می شود علت تاخیر در ساخت آن، انتخاب بازیگر مناسب برای نقش اصلی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها