بازگشت دیوگان به عنوان کارگردان

آجی دیوگان بازیگر مطرح بالیوودی،دومین فیلم سینمایی خود درمقام کارگردان را آماده نمایش کرد. این فیلم با نام «شیوای» به روی پرده سینماها می رود.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۷
بازگشت دیوگان به عنوان کارگردان

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلمنامه این اکشن ماجراجویانه براساس طرحی از خود بازیگر نوشته شده است. دیوگان نقش اصلی فیلم را هم به عهده دارد.

سازندگان «شیوای» آن را در سکوت کامل خبری جلوی دوربین بردند و کسی اطلاعی از داستان فیلم نامه و نوع نقش آجی دیوگان در آن ندارد.

«شیوای» برای ایام جشن دیوالی در اواخر ماه اکتبر به نمایش عمومی درمی آید. جشن دیوالی که به جشن رنگ هم معروف است، یکی از زمان های مهم برای نمایش محصولات پرسروصدای هندی به حساب می آید.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، صحنه های اکشن ماجراجویانه و پررمزوراز تازه دیوگان در لوکیشن های دو شهر بمبئی و حیدرآباد و کشور بلغارستان فیلم برداری شده اند.

«شیوای» بعد از درام خانوادگی «تو، من و ما» دومین کار سینمایی دیوگان در مقام کارگردان است. این فیلم در سال 2008 به نمایش عمومی درآمد.

منتقدان و تماشاگران سینما از «تو، من و ما» استقبالی نکردند و این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماهای هند، شکست تجاری خورد. اما دیوگان به موفقیت مالی و انتقادی «شیوای» خوش بین است.

این بازیگر رزمی کار سال قبل درام پلیسی «دریشیان» را روی پرده سینماها داشت. این فیلم هم فروش خوبی کرد و هم با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شد.

«شیوای» تنها فیلم آجی دیوگان در سال 2016 میلادی است و وی، فیلم دیگری را تا پایان سال جاری روانه پرده سینماهای هند نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها