فانتزی ماجراجویانه «کتاب جنگل» در سه روز اول نمایش خود، با فروشی 103 میلیون دلاری صدرنشین جدول هفتگی نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۱
روخوانی 100 میلیون دلاری «کتاب جنگل»

به گزارش جام جم آنلاین ، محصول تازه کمپانی والت دیزنی نسخه دوباره سازی شده یکی از محصولات کلاسیک این کمپانی خانوادگی و قدیمی است.

این فیلم یک هفته زودتر از آمریکای شمالی، در 49 کشور دیگر جهان به روی پرده سینماها رفت. فروش کلی 10 روزه «کتاب جنگل» در این کشورها، به 240 میلیون دلار رسیده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما، پیش بینی موفقیت بالایی را برای آن می کردند و می گفتند فروش افتتاحیه آن در آمریکای شمالی بالای 100 میلیون دلار خواهد شد.

نسخه زنده این فانتزی اکشن ماجراجویانه را جان فاورو کارگردانی کرده است. بخش های مهمی از فیلم در لوکیشن های هند و چند کشور آسیایی فیلم برداری شده است.

داستان فیلم در باره پسر بچه ای است که والدین خود را از دست داده و توسط حیوانات جنگل بزرگ می شود. آشنایی او با آدم ها، زندگی این پسر جنگلی را کاملا تغییر می دهد.

نسخه اصلی فیلم که یک کار انیمیشنی بود، در سال 1967 ساخته شد و حالا لقب یک کار کلاسیک برجسته را گرفته است. هر دو نسخه کلاسیک و جدید براساس داستان کتاب پرخواننده رودیارد کیپلینگ به همین نام ساخته شده اند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، فروش کلی «کتاب جنگل» در آمریکای شمالی به مرز 300 میلیون دلار خواهد رسید. از هم اکنون پیش بینی موفقیت این فیلم در مراسم اسکار سال جاری میلادی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها