جیسون استاتام بازیگر ورزشکار سینما در نقش تازه سینمایی خود به قعر آب های اقیانوس می رود، تا با یک کوسه عظیم الجثه مبارزه کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۱
غواصی استاتام در زیر آب دریا

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم با نام «مگ» جلوی دوربین می رود و حال و هوایی اکشن و ماجراجویانه دارد. کمپانی پارامونت تهیه کننده فیلم است.

فیلم نامه فیلم بر اساس داستان نوول پرخواننده ای به همین نام نوشته می شود. نویسنده این نوول استیو آلتن بود که آن را در سال 1997 منتشر کرد.

تهیه کنندگان «مگ» می گویند با این فیلم، استاتام هنر شنای خود را به نمایش خواهد گذاشت. وی سال ها قبل، مدال طلای المپیک خود را برای مسابقات شنا گرفت.

داستان فیلم در باره دو مرد غواص آمریکایی و چینی تبار است که در کنار سواحل کالیفرنیا زندگی کرده و تصمیم به شکار یک کوسه بسیار بزرگ می گیرند.

در فیلم نامه فیلم، محل رخدادها تغییر کرده و به ساحلی در کشور چین منتقل شده است. علت این تغییر لوکیشن به احتمال زیاد، جذب تماشاگران چینی است.

کمپانی پارامونت این روزها به دنبال یک بازیگر مطرح چینی است، تا ایفای نقش کاراکتر مرد چینی داستان را به دست او بسپارد.الی روث کارگردان این اکشن ماجراجویانه خواهد بود.

به نوشته امپایر آنلاین، بحث تولید نسخه سینمایی «مگ» از سال 1997 مطرح بوده است. کمپانی والت دیزنی در آن زمان تلاش زیادی کرد تا این فیلم را تولید کند.

گفته می شود موفقیت بالای مالی قسمت تازه مجموعه فیلم «پارک ژوراسیک»، باعث شد تا صنعت سینما دوباره به سراغ تولید فیلم هایی در ژانر فاجعه برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها