پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مجموعه اقدامات صورت گرفته در مسکن مهر پردیس به گونه‌ای نیست که پرونده آن تا پایان امسال بسته شود، بنابراین پاسخ متقاضیان ثبت‌نام‌کننده این مسکن‌ها فعلا یک جمله است: منتظر تماس باشید.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۴

خبرنگار جام‌جم آنلاین، بتازگی سری به پردیس زد تا گزارشی از اوضاع مسکن مهر در این منطقه تهیه کند. در شرکت عمران پردیس کارمندان به سوالات تلنبار شده مراجعان پاسخ می‌دهند. سوال‌ها بسیار است و قطعی سیستم‌ها به علت کندی اینترنت بر مشکلات افزوده است، برخی ازدیر شدن انتخاب واحد مسکونی خود گلایه دارند، برخی از نرسیدن پیش‌قراردادها و برخی از افزایش آورده‌ها گلایه‌مندند، اما یک سوال مشترک ازسوی همه مطرح می‌شود و آن هم زمان دقیق تحویل واحدهای مسکونی است.

اما در شرکت عمران پردیس به همه مراجعانی که منتظر آمدن قراردادها یا انتخاب واحدهایشان هستند، گفته می‌شود که باید منتظر تماس باشند، اما گویا برخی از متقاضیان در فازهای 5، 8، 9 و 11 پردیس ماه‌هاست در انتظارند که با آنها برای انتخاب واحد یا قراردادشان تماس گرفته شود، اما طولانی شدن انتظار باعث شده که برای گرفتن پاسخی روشن، حضوری به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند.

علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران مجلس درباره تاخیر تحویل واحد‌ها به جام‌جم آنلاین می‌گوید: پیشرفت قابل توجهی در طرح مسکن مهر پردیس نمی‌بینم. تحویل واحدهای مسکن مهر براساس وعده‌های وزیر راه‌و‌شهرسازی از سالی به سال دیگر موکول شده است.

وی می‌افزاید: ما جلسات زیادی با فرمانداری، استانداری، شرکت‌های زیرساخت، وزارتخانه و... داشتیم و همگی قول دادند که سال 94 حدود 12 هزار و 500 واحد تحویل دهند، یعنی 8000 واحد در پرند و 4000 تا در پردیس، اما هنوز خبری نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها