پرویز پرستویی با انتشار مطلبی در اینستاگرامش درباره شایعات منسوب به او درباره برنامه دورهمی نوشت: «سلام هموطنان عزیز در این یکی دو روزه اخباری می‌شنوم مبنی بر اعتراض بنده به برنامه دورهمی دوست و هنرمند عزیز مهران مدیری.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۵

خواستم بگم طبق معمول این یک شایعه بیش نیست و اگر بنده حرفی داشته باشم یا از رسانه‌های رسمی با صفحه اینستاگرام خودم عنوان می‌کنم.... من از بیننده‌های برنامه آقای مدیری هستم و خیلی هم ایشان را دوست دارم.»

جوانان در کنار پیشکسوت

عباس یاری، مدیر تحریریه مجله فیلم عکسی از محمدعلی کشاورز در کنار بهرام رادان و حمید فرخ‌نژاد به اشتراک گذاشت. چند روز قبل هنرمندان زیادی در جشن تولد 86 سالگی محمدعلی کشاورز شرکت کردند. این عکس در این مراسم گرفته شده است.

غم‌‌انگیزترین سلفی جهان

حسن شمشادی، عکسی از یک پدر یمنی منتشر کرد و درباره آن نوشت: پدری یمنی با پیکر فرزند بی‌جان خود عکس سلفی گرفته و آخرین وداع دردناک خود با فرزندش را به تصویر کشیده است.

گردش 180 درجه‌‌ای

کشور اروگوئه 11 میلیون دلار هزینه کرد و پلی ساخت تا مسافران و گردشگران براحتی بتوانند با گردشی 180 درجه‌ای سواحل زیبا را تماشا کنند.

کشتی روی گوجه

کشاورزان استان ژوانگ چین با آغاز برداشت محصول گوجه گیلاسی، مسابقات کشتی را در استخری که پر از این نوع گوجه بود، برگزار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها