عذرخواهی کاپیتان استقلال از هواداران

رحمتی: با یک باخت قدمت ٧٠ ساله استقلال زیر سوال نمی‌رود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با انتشار بیانیه ای از همه هواداران این تیم بخاطر شکست سنگین در دربی عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۶
رحمتی: با یک باخت قدمت ٧٠ ساله استقلال زیر سوال نمی‌رود

به گزارش جام جم ورزشی، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال یک روز پس از دربی ۸۲ پایتخت و شکست سنگین ۴ بر ۲ مقابل پرسپولیس، با انتشار مطلبی ضمن پوزش از هواداران تیم استقلال به آنها قول داد که این شکست را جبران کند. متن صحبت های رحمتی به شرح زیر است:

دوست نداشتم در این شرایط حرفی بزنم اما فکر کردم حداقل کاری که می توانم انجام بدهم یک عذرخواهی بزرگ از تک تک هواداران استقلال است. همه آنهایی که تا صبح از شدت ناراحتی بیدار ماندند. من به نمایندگی از همه اعضای تیم تمام فریادها، خشم ها و اعتراض های شما را می پذیرم و پاسخی هم برایش ندارم. بازی دیروز ما جایی برای توجیه باقی نمی گذارد. باختیم و شایسته نبودیم و بهتر است بدون بهانه مسئولیت این نتیجه را بپذیریم و هواداران را بیش از این عصبانی نکنیم.

به عنوان برادر کوچک شما، اگر مقبولیتی برای من قائل هستید از همه هواداران استقلال می خواهم که با قلب‌های مهربان‌شان از این اتفاق تلخ گذر کنند و به آینده امیدوار باشند. به یاد دارم که چند سال قبل وقتی در جام حذفی 3 بر صفر پرسپولیس را شکست دادیم چه دوران خوشی بود اما هرگز فکر نمی کردیم که مثل دیروز از راه برسد. همان طور که هیچکدام از ما نمی دانیم دربی های بعدی چه خواهد شد اما اینجا در محضر شما عزیزان و خدای بزرگ به سهم خودم قول می دهم تا روزی که دروازه بان استقلال هستم، در یکی از دربی های آینده نتیجه دیروز را جبران کنم.

این را هم به یاد داشته باشید که سه و چهار و پنج و... صرفا اعدادی هستند برای کری های استادیومی، در غیر این صورت فوتبال ایران می داند که با یک باخت قدمت ٧٠ ساله باشگاه استقلال زیر سئوال نخواهد رفت.

در پایان ادب و احترام حکم می کند که پیروزی دیروز را به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش تبریک بگویم.

روزهای پر امید خواهد رسید. خیلی زود، شاید چند روز دیگر.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها