سرمربی استقلال زیباترین و پرگل ترین دربی های ایران را در کارنامه خود دارد، هر زمان که او در استقلال است دربی ها زیبا و بیادماندنی هستند.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۳
مظلومی رکورد دار زیباترین دربی‌های تاریخ شد

به گزارش جام جم ورزشی ، پرویز مظلومی، همین مربی که امروز بیشترین انتقاد را به خود می بیند، هرگاه مربی استقلال بوده دربی فوق العاده از آب درآمده است؟

او عدد ۴ را خلق کرد، چهار بار پرسپولیس را با نتایج یک بر صفر«دوبار» و دو بر صفر و سه بر صفر برد. پس از آن در یک دیدار هیجان انگیز بازی را سه بر دو به پرسپولیس باخت. بعد از آن همین امسال یک بر یک مساوی کرد در حالی که دربی زیبایی را به نمایش گذاشت و حالا هم ۴ بر ۲ باخته در زیباترین دربی تاریخ.

او تاکنون چهار بار در دیدارهای رسمی دربی را برده و دو بار هم باخته است در واقع هنوز از پرسپولیس جلو است و البته باخت بدی هم داده. با این وجود باید او را به خاطر نقش زدن بهترین دربی های تاریخ تشویق کرد. باید او را بالا برد که دربی هایی که یک طرفش مظلومی بوده همیشه جذاب بوده و تنها یک مساوی یک بر یک داشته است.

مظلومی البته شایسته انتقادهای زیادی هست و به طور کلی نمی توان مثلا او را با برانکو مقایسه کرد اما او را نباید زیر فشار از بین برد، او نقش خاطره می‌زند. او یا «رومی روم» است و یا «زنگی زنگ»، در فکر نگه داشتن بازی و کنترل و دفاع مطلق نیست و این مهمترین فاکتور یک مربی برای فوتبال است. او فوتبال بازی می کند، گاهی اوقات بد گاهی هم خوب.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها