لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف ذوب آهن مقابل لخویا

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

کار سخت اصفهانی ها مقابل انتقام جویان

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سه شنبه آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۳
کار سخت اصفهانی ها مقابل انتقام جویان

به گزارش جام جم ورزشی ، در گروه A این رقابت‌ها از ساعت 20 روز سه‌شنبه هفته جاری به وقت ایران النصر امارات میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. دیداری که در اصفهان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه الاتحاد عربستان میزبان لوکوموتیو ازبکستان خواهد بود. دیداری که هفته قبل با تساوی یک بر یک دو تیم در ازبکستان به پایان رسید. در این گروه در پایان هفته اول سپاهان با کسب 3 امتیاز، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان هر کدام با یک امتیاز و النصر امارات بدون امتیاز تیم‌های اول تا چهارم این گروه هستند.

از گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز ذوب آهن سه‌شنبه هفته جاری از ساعت 18:45 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان لخویا قطر است. دیداری که در دور رفت با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ایران در قطر به پایان رسید تا ذوب آهن با کسب 3 امتیاز در پایان هفته اول صدرنشین شود. پس از نماینده ایران، النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان هر کدام با یک امتیاز و لخویای قطر بدون امتیاز به ترتیب در رده دوم تا چهارم گروه B قرار گرفتند.

در دیگر دیدار هفته دوم این گروه نیز تیم‌های فوتبال بنیادکار و النصر عربستان به میزبانی ازبکستانی‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رقابت‌های هفته دوم در حالی برگزار خواهد شد که هر سه نماینده ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند در هفته اول حریفان خود را شکست دهند و در صدر گروه‌های A، B و C قرار گیرند تا حریفان آن‌ها در مصافی که به فاصله یک هفته برگزار خواهد شد، درصدد انتقام‌گیری باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها