سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

متجاوزان سعودی را غافلگیر می‌کنیم

«شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی تصریح کرد: نیروهای یمنی طی روزهای آینده دشمن سعودی را غافلگیر خواهند کرد.
کد خبر: ۸۴۸۲۹۷
متجاوزان سعودی را غافلگیر می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، «شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی با بیان اینکه نیروهای یمنی پاسخ سختی به حملات وحشیانه متجاوزان سعودی خواهند داد، گفت: متجاوزان سعودی طی روزهای آینده به شدت غافلگیر خواهند شد.

بر اساس این گزارش، وی ادامه داد: مقاومت ملت یمن در مقابل حملات بی وقفه آل سعود ادامه خواهد داشت و مردم تحت هیچ شرایطی میدان نبرد با این رژیم را خالی نخواهند گذاشت.

این اظهارات در حالی است که حملات گسترده جنگنده های سعودی به نقاط مختلف یمن از جمله استان های صنعاء و صعده همچنان ادامه دارد.

پیشتر لیلی زروفی نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور کودکان و درگیری های مسلحانه گفته بود حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان منجر به کشته شدن نزدیک به ۳۰۰ کودک یمنی طی سه ماه ( از ماه مارس تا جولای) شده است.

زروقی که در کارگروه شورای امنیت در زمینه کودکان و درگیری های مسلحانه در مقر این سازمان ملل در نیویورک سخن می گفت، تصریح کرده بود: سازمان ملل نقض خطرناک حقوق کودکان توسط طرف های نزاع در یمن را به ویژه بعد از تشدید حملات در ماه مارس گذشته مستند کرده است.

وی همچنین گفته بود: ۷۳ درصد از مرگ و زخمی شدن کودکان در چهار ماهه دوم سال ۲۰۱۵ به خاطر عملیات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان بوده است. نماینده سازمان ملل در امور کودکان ضمن هشدار نسبت به حملات علیه مدارس در یمن و انهدام مدارس به عنوان اهداف نظامی، تصریح کرده بود: حملات علیه بیمارستان ها نیز به شدت افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها