رئیس سازمان تیم‌های ملی هندبال:

مربی خارجی با مدیر فنی در تضاد است

حاشیه‌های هندبال

تیم ملی هندبال برای رقابت‌های انتخابی المپیک یک اردوی تدارکاتی در کرواسی برگزار کرده است و از آنجا رهسپار تونس می‌شود تا در رقابت‌های چهارجانبه این کشور شرکت کند.
کد خبر: ۸۴۶۹۰۲

تیم ملی هندبال پیش از سفر به کرواسی در یک دوره بازی‌های چهارجانبه یادواره جانباختگان منا که در تهران برگزار شد شرکت کرد، اما این بازی‌ها حاشیه‌های خاصی در پی داشت.

خداحافظی بیجاری

دو بازی پایانی تیم ملی هندبال در تورنمنت چهارجانبه درحالی برگزار شد که مهدی بیجاری غایب بزرگ میدان بود. او روزهای قبل در میان نگاه بغض آلود ملی پوشان از تیم ملی خداحافظی کرد.

بیجاری ابتدا به تیم ملی دعوت نشده بود، اما پس از دعوت به اردو این تصمیم را گرفت و در میان بهت هم‌تیمی‌هایش اردو را ترک گفت. او اصلا به دلایل کارش اشاره‌ای نکرد؛ زیرا معتقد است در برهه کنونی تیم ملی باید برای رقابت‌های انتخابی المپیک تمرکز داشته باشد. بیجاری در این اردو آمادگی خوبی هم داشت با وجود این مشکلاتش را بهانه جدایی از تیم ملی اعلام کرد و رفت.

ایرانی تازه‌وارد

دانیل گمیش‌نژاد (کومایش) که توسط عرفان اسماعیلاگیچ، سرمربی تیم ملی به اردو فراخوانده شد، ایرانی ـ سوئدی است. او با پیراهن تیم سوئد در رقابت‌های جوانان اروپا به میدان رفت، اما هم‌اینک برای راهیابی به تیم ملی ایران لحظه شماری می‌کند. پیش از این هم یک بار دانیل فرصت بازی در تیم ملی را پیدا کرده بود، اما در جریان بازی‌های آسیایی بخت با این بازیکن یار نبود زیرا آسیب دیده بود. دانیل پس از رایزنی‌های مسئولان فدراسیون هندبال در اردوی کرواسی به تیم می‌پیوندد.

نارضایتی عرفان

عرفان اسماعیلاگیچ از تیم ملی و بازی‌هایی که در سه روز برگزار کرد، راضی نیست. سرمربی تیم ملی هندبال ایران بعد از سه پیروزی شاگردانش در تورنمنت چهارجانبه یادواره جانباختگان فاجعه منا از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی می‌کند. در این رقابت‌ها برخی بازیکنان در اختیار سرمربی تیم ملی نبودند، از این‌رو نمی‌توانست بازی ترکیبی را با نفرات مختلف انجام بدهد. تیم ملی در این تورنمنت با عراق روبه‌رو شد؛ در حالی که لژیونرهای تیم ملی نتوانستند همزمان با فصل رقابت‌های باشگاهی در اروپا سروقت به تمرینات ملی‌پوشان دیگر ملحق شوند. عرفان در پاسخ به پرسش‌هایی که چرا هیچ وقت از تیم ملی با ترکیب کنونی راضی نیست، می‌گوید: بازیکنانی را در اختیار دارم که تجربه بازی‌های بین‌المللی ندارند و آن بازیکنان اصلی که من باید تمرین بدهم، نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها