گفت‌وگو با سعید پیردوست، بازیگر نام آشنای تلویزیون

چای یکی یه‌ریالی، تازه و کهنه نداره!

بازیگر سینما و تلویزیون:

هنرمندان پیشکسوت فراموش شده‌اند

بازیگر سینما و تلویزیون از راز ماندگاری هنرمندان و دلایل کم کاری خود گفت.
کد خبر: ۸۴۳۸۴۰
هنرمندان پیشکسوت فراموش شده‌اند

سعید پیردوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص راز ماندگاری هنرمندان اظهار داشت: عوامل بسیاری موجب ماندگاری هنرمندان خواهد شد. درستی در کار، داشتن حجب و حیا و حرمت پیشکسوتان را نگه داشتن موجب ماندگاری و موفقیت هنرمندان می‌شود. متاسفانه بسیاری از هنرمندان پیشکسوت ما مثل جمشید مشایخی، علی نصیریان و عزت الله انتظامی فراموش شده‌اند.

وی افزود: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد.من پس از پنجاه سال فعالیت بازیگری هیچ جایگاهی ندارم و فراموش شدم.

بازیگر مجموعه طنز «شب‌های برره» با اشاره به این که تحصیلات در حرفه بازیگری مهم است، گفت: هر کسی در هر حرفه‌ای فعالیت می‌کند چنانچه سواد آن کار را داشته باشد، موفق خواهد بود و تحصیلات پشتوانه خوبی برای هر فعالیت است. در عرصه بازیگری علاوه بر آموزش و تحصیلات، تجربه کسب‌ کردن و داشتن فیزیک مناسب موثر و لازم است.

پیردوست در خصوص دلایل کم کاری خود در سال‌های اخیر، گفت: مسائل مالی، نبود قصه و فیلمنامه خوب از مهمترین دلایل کم کاری من در سال‌های اخیر بوده است. متاسفانه در دو اثر نقش‌آفرینی کردم که هنوز پخش نشده است و دستمزدی هم دریافت نکردم.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان به بازیگری مطرح کرد: برای فعالیت در عرصه بازیگری باید استعداد ذاتی داشت. جوانان علاقه‌مند به این حیطه باید با کسب تجربه و حضور در کلاس‌های آموزشی به یادگیری بپردازند و از این فنون استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها