جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جاسم کرار از امشب در اردوی استقلال حاضر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۸۶۵
مظلومی: در اردوی استقلال صحبتی از قهر و آشتی نخواهد بود

پرویز مظلومی پس از برگزاری جلسه با جاسم کرار گفت: کرار 5 روز است که در تهران حضور دارد اما به دلیل تعطیلات و حضور در مراسم عزاداری فرصت نشد با یکدیگر صحبت کنیم. امروز صحبت‌هایمان را انجام دادیم و از لحاظ مالی به توافق رسیدیم او از امشب در اردوی تیم در کرج حاضر می‌شود.

وی در مورد بحث حضور قاسم دهنوی خاطرنشان کرد: تا به این لحظه در مورد دهنوی صحبتی نکردیم. او بازیکن خوبی است. در مورد روزبه چشمی هم باید بگویم هنگامی که قرار بود نقل و انتقال انجام شود پول رضایت‌نامه او هم واریز شد اما تغییر و تحولاتی به وجود آورد که شرایط به این شکل شده باید باشگاه در این مورد صحبت کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا این تیم به اردوی خارجی می‌رود خاطرنشان کرد: خیر. ما اردوی داخلی داریم و از آن نهایت استفاده را می‌بریم. صبح و عصر تلاش می‌کنیم و تقریبا به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کردیم. بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت. جا دارد از کادر فنی و بازیکنان هم که نظم و انضباط را به خوبی رعایت کردند تشکر کنم.

مظلومی در مورد وضعیت برنو سزار و اینکه آیا او مدنظر استقلال است تصریح کرد: بله با مدیربرنامه‌های این بازیکن در ارتباط هستیم. او قرار است با ما جلسه‌ای داشته باشد و برای انجام مذاکرات اقدام کنیم و اگر توانستیم طبق عرف به توافق برسیم.

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی استقلال عنوان کرد: ما تا قبل از شروع لیگ بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت. می‌خواهیم روز دوشنبه و پنجشنبه بازی تدارکاتی برگزار کنیم. با سایپا صحبت داشتیم که 29 تیر یک بازی دوستانه انجام دهیم و آنها اعلام کردند که اگر در مسابقات 4 جانبه شرکت نکند به ما جواب نهایی خود را می‌دهند.

سرمربی استقلال در رابطه با وضعیت یعقوب کریمی تصریح کرد: امروز و فردا باید تکلیف این بازیکن روشن شود. دیگر نمی‌توانیم بیشتر صبر کنیم و اگر تکلیف او مشخص نشود باید تصمیم دیگری بگیریم.

وی در مورد وضعیت بهنام برزای و اینکه گفته می‌شود از او دعوت شده برای دادن تست به یکی از باشگاه‌های خارجی برود تصریح کرد: صلاح نیست برزای جایی برود. او جوان است. اگر بخواهد مدتی برای تست به باشگاه دیگری برود و سپس در تست رد شود و بازگردد شرایط آمادگی را از دست می‌دهد و صلاح نیست این کار را انجام دهیم.

مظلومی در مورد آشتی مهدی رحمتی و و حید طالب‌لو در مراسم افطاری دیروز عنوان کرد: این دو نفر آشتی بودند. آنها دیروز با هم افطار کردند. در اردوی استقلال صحبتی از قهر و آشتی نخواهد بود و فکر نخواهم کرد تا پایان فصل هم چنین بحث‌هایی درباره استقلال بشنوید.

وی در مورد اینکه آیا از این مسئله مطمئن هست گفت: این حرف را گفتم و تا آخر هم پای آن هستم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها