سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند از برنامه‌های مدنظرم برای استقلال عقب هستیم اما هواداران نگران نباشند.
کد خبر: ۸۱۵۵۴۹
مظلومی: از برنامه‌های مدنظرم عقب هستیم

پرویز مظلومی در گفت‌و گو با فارس، در خصوص رضایت خود از اردوی کردان و همچنین اداره برنامه‌های این تیم اظهار داشت: ما یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و یک هفته دیگر در کردان هستیم. امروز هم از بازیکنان خواستیم استراحت کنند و شب خودشان را به کادر فنی معرفی کنند.

وی افزود: تنها نگرانی ما کمبودهایی است که داریم و امیدواریم این هفته تیممان تکمیل شود هرچند تا همین الان هم از برنامه‌های مدنظر خود عقب هستیم اما مردم نگران نباشند و ما کار را خوب جلو خواهیم برد.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به رضایت خود از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: ما آن چیزی که می‌خواستیم بدست آ‌وردیم ولی در دو سه پست دیگر احساس نیاز می‌کنیم که باید در این پست‌ها نفرات مدنظرمان را به خدمت بگیریم.

وی از جذب یک هافبک و مهاجم خارجی خبر داد و با اشاره به اینکه تعدادی از هواداران با پیامک و تماس‌های خود خواهان حضور برخی از بازیکنان از جمله بختیار رحمانی در استقلال بوده‌اند گفت: من به هواداران می‌گویم که نگران نباشند و از نگرانی‌های ‌آن‌ها باخبر هستم. ما دست روی دست نگذاشتیم و بازیکنانی را می‌خواستیم که باشگاه‌های آن‌ها با ما توافق نکردند. مثلا مسعود حسن‌زاده را می‌خواستیم که ذوب آهن به ما نداد،یا بختیار رحمانی سرباز است و باید به تراکتورسازی می‌رفت. در مورد برخی از نفرات واقعا کاری از دستمان بر نمی‌آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها