موسسه تحقیقاتی UserTesting در بررسی که از 52 نفر از صاحبان اپل واچ به عمل آورده به این نتیجه رسیده که اگر چه اکثر این افراد از ورود اپل به دنیای ابزارهای هوشمند پوشیدنی خوشحال هستند ولی خرید ساعت هوشمند اپل را به دوستان و خانواده توصیه نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۰۸۲۲۱
خریداران اپل واچ آن‌را به دیگران توصیه نمی‌کنند

به گزارش جام جم کلیک: اپل واچ یکی از معدود ساعت‌های هوشمند بازار است از این رو موسسه تحقیقاتی UserTesting تصمیم گرفته تا مطالعه‌ای در مورد آن انجام دهد. تنها 38 درصد از کسانی که در این تحقیق شرکت کرده‌اند اعلام کردند که قصد دارند خرید اپل واچ را به اطرافیان خود توصیه کنند. اما کاربران اپل واچ یک نقطه مشترک دارند؛ اکثر آن‌ها معتقدند اپل واچ تاثیر مثبتی در زندگی‌شان داشته است چرا که حالا اعلانات را بدون این که لازم باشد تا آیفون خود را از جیب خارج کنند، مشاهده می‌کنند.

19 درصد از این افراد معتقدند که نرم‌افزارهای شخص ثالث که برای این ساعت‌ها وجود دارد نسبت به نرم‌افزارهای تولید شده توسط خود اپل کندتر هستند و پایداری کمتری دارند؛ این نکته‌ای است که بعنوان اصلی‌ترین مسئله در رابطه با این ساعت مطرح شده است. مایکل مِیس- مدیر بازاریابی سابق اپل طی سال‌های 1987 تا 1997 در حال حاضر قائم مقام موبایل در موسسه UserTesting است او در این مورد می‌گوید:

این نظرسنجی چندان رضایت‌بخش نیست. اگر اپل می‌خواهد که مردم بیشتر هیجان‌زده شوند باید قابلیت‌های بیشتری به این ساعت اضافه کند، اَپ‌های توسعه‌دهندگان می‌تواند بهترین راه موفقیت اپل واچ باشد.

البته در این میان ویژگی‌هایی هم در مورد اپل واچ وجود دارد که کاربران می‌پسندند. 29 درصد از افراد حاضر در این بررسی، ویژگی شمارش قدم‌ها و موارد مربوط به کنترل سلامتی و فیتنس را دوست داشتند. 19 درصد به دریافت نوتیفیکیشن از طریق ویبره مخصوص اپل واچ علاقه داشتند.

آقای میس در ادامه می‌گوید:

اگرچه اپل واچ یک شروع خوب برای اپل محسوب می‌شود ولی این شروع طوفانی نبود. از اینجا به بعد علاوه بر توسعه دهندگان خود اپل هم با تغییراتی که در نسل بعدی اپل واچ خواهد داد در موفقیت یا شکست آن سهیم است.

شایعات حاکی از این است که نسل دوم اپل واچ بدون نیاز به جفت شدن با یک آیفون و به تنهایی کار خواهد کرد در این صورت کاربران برای برقراری یا دریافت تماس و البته دریافت اعلانات دیگر به یک آیفون همراه اپل واچ نیازی ندارند و تمام این کارها را ساعت به تنهایی انجام خواهد داد امکانی که پیش از این سامسونگ در Gear S خود انجام داده بود.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها